6 תשובות
חושבים שהיא יפה
היא ממש מתוקה בעיניי.. היא נראית טוב וגם נראית חמודה. היופי שלה כנראה מושך את כולם.
גם אני לא
לא נורא.. לפחות לא נבין אבל ביחד
לא נורא.. לפחות לא נבין אבל ביחד
היא כוסית
אנונימי
מי זאת?
אני לא מבינה מה אנשים מוצאים בטיקטוק
באותו הנושא: