21 תשובות
לא ממש
לא כדאי ולא חוקי
ניצול אבל ממש
מה-
לא
לא
כן
אנונימי
לדעתי זה יכול לעבוד
ברור שלא כל בן 20 ולא כל בת 16 אבל אני בת 15 והיה לי קטע עם בני 19 סוו
ברור שלא כל בן 20 ולא כל בת 16 אבל אני בת 15 והיה לי קטע עם בני 19 סוו
תלוי גם מה ההורים אומרים ואיך הבן אדם (בוגר ילדותי וזה) אבל אהבה זה אהבה ואם זה קורה אז
זהו זה מראה שכן כי לאהבה אין גיל
זהו זה מראה שכן כי לאהבה אין גיל
זה חוקי (מי שאמר שלא) ולדעתי זה קצת מוגזם בכל זאת 20 זה לפני שחרור מהצבא
שואל השאלה:
זה לא ניצול... זאת אני ממש רוצה אותו והוא לא כלכך אותי..
זה לא ניצול... זאת אני ממש רוצה אותו והוא לא כלכך אותי..
אנונימית
זה אפשרי
אבל מאוד תלויי בזוג
אבל מאוד תלויי בזוג
בוא נגיד ככה אם זאת הייתה הבת שלי היא הייתה או עפה לפנימייה סגורה או מקבלת צלקת של אבזם חגורה או שהיא מנתקת קשר איתו לגמרי
(ציניות אי אפשר לקלוט בכתב אבל בסדר תנו מינוסים אם בא לכם)
(ציניות אי אפשר לקלוט בכתב אבל בסדר תנו מינוסים אם בא לכם)
כןן זה הכי טוב 4 שנים
בוא נקווה שילדים לא יהיו לך^^
אנונימי
פחות.. ממש פחות..
ממש לא.
את קוראת לי מיאמור זיני מיני מיינימור...
לדעתי ההפרש לא גדול מדי אבל שניכם בשלבים שונים בחיים, הוא בצבא ואת עוד לא עשית בגרויות... לדעתי תנסו את זה עוד כמה שנים
לדעתי ההפרש לא גדול מדי אבל שניכם בשלבים שונים בחיים, הוא בצבא ואת עוד לא עשית בגרויות... לדעתי תנסו את זה עוד כמה שנים
אולע
שואל השאלה:
אוף יש פה מלא תשובות שונות אני לא יודעת מה לעשות
אוף יש פה מלא תשובות שונות אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תעשי מה שאת מרגישה
מה אםכת לך מתגובות של כמה אנשים אנונימים
מה אםכת לך מתגובות של כמה אנשים אנונימים
בושה שיש חושך כזה ב 2019!
1 - בת 16 ויום חוקית נמצאת בגיל ההסכמה ויכולה לצאת ולקיים גם עם בן 90 !
2 - 4 שנים הבדל זה ממש קצת, והממוצע העולמי של הפרש גיל בנישואין עומד על 20 שנים !
3 - נא לצאת מהבועה, הסדרות והסרטים הם מבוימים ולא מציאותיים
4 - בין ההורים שלי הפרש של 10 שנים אז?
1 - בת 16 ויום חוקית נמצאת בגיל ההסכמה ויכולה לצאת ולקיים גם עם בן 90 !
2 - 4 שנים הבדל זה ממש קצת, והממוצע העולמי של הפרש גיל בנישואין עומד על 20 שנים !
3 - נא לצאת מהבועה, הסדרות והסרטים הם מבוימים ולא מציאותיים
4 - בין ההורים שלי הפרש של 10 שנים אז?