56 תשובות
להתקשר למשטרה
שואל השאלה:
אבל ישמעו אותנו
אבל ישמעו אותנו
אנונימי
להתקשר דחוף למשטרה לתעד את האירוע ולהגן על עצמכם בכל דרך אפשרית להבא ממליץ לרכוש גז פלפל להגנה עצמית יועיל לכם מאוד
שואל השאלה:
עדכון.. הלכתי לבית והזמנתי משטרה
הכל בסדר
עדכון.. הלכתי לבית והזמנתי משטרה
הכל בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
^^ כל הקטע זה שתגיע משטרה..
^^ כל הקטע זה שתגיע משטרה..
אנונימי
שואל השאלה:
^ את בעצמך לא קראת הכל...
^ את בעצמך לא קראת הכל...
אנונימי
תקליטו הכל
ולחייג מהר למשטרה
ולחייג מהר למשטרה
שואל השאלה:
^ רציתי להקליט אבל פחדתי למות..
^ רציתי להקליט אבל פחדתי למות..
אנונימי
ספאם אבל נזרום איתך
לחייג למשטרה
לחייג למשטרה
אנונימית
שואל השאלה:
(לאלה שכתבו שזה ספאם בלי באמת להשאיר תשובה מועילה) מאחל לכם לעבור את זה גם..
ואז כשתרגישו אבודים ברחוב סמוך לבית שלכם לא תדעו מה לעשות..
כשאתם מפחדים להתקשר למשטרה וימצאו אתכם פתאום כי ישמעו אתכם.
(וערכתי שנייה אחרי שכתבתי את זה לאנונימית)
באמת שאתם לא עזרתם לי בכלל
(לאלה שכתבו שזה ספאם בלי באמת להשאיר תשובה מועילה) מאחל לכם לעבור את זה גם..
ואז כשתרגישו אבודים ברחוב סמוך לבית שלכם לא תדעו מה לעשות..
כשאתם מפחדים להתקשר למשטרה וימצאו אתכם פתאום כי ישמעו אתכם.
(וערכתי שנייה אחרי שכתבתי את זה לאנונימית)
באמת שאתם לא עזרתם לי בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
כבר התקשרתי.. שאלתי מה לעשות באותו הרגע..
וזה די רלוונטי עדיין למקרה שזה יקרה שוב כי אני בעיר שמוקפת בהם..
כבר התקשרתי.. שאלתי מה לעשות באותו הרגע..
וזה די רלוונטי עדיין למקרה שזה יקרה שוב כי אני בעיר שמוקפת בהם..
אנונימי
ה' יעשה לך רע יותר עם כל האחולים המזעזעים שלך אין מה לעשות לא נשמע אמין
אנונימית
תתקשר למשטרה מהר
אם זה לא ספאם
אם זה לא ספאם
שואל השאלה:
התקשרתי.. לעדכן לגבי מה שהם אמרו?
התקשרתי.. לעדכן לגבי מה שהם אמרו?
אנונימי
דחוף למשטרה מה אתה עושה בסטיפסס
תעדכן
ולא הבנתי מה הקטע שאתה מאחל לאנשים שענו לך דברים כאלה
ולא הבנתי מה הקטע שאתה מאחל לאנשים שענו לך דברים כאלה
דיי לבלבל תמוח אפשר לסמס לאמא או אבא דוד דודה
אנונימי
שמחה שהכל יותר טוב עכשיו, תיזהרו להבא
שואל השאלה:
^^^ כן.. מצטער פשוט מעצבן אותי שאנשים במקום לעזור רושמים לי שזה ספאם..
ועדכון:התקשרנו כל המשטרה והם ביקשו פרטים מזהים כמו צבע הרכב מראה האנשים שרדפו אחרינו וענינו.. המשטרה לא תבוא לבית שלנו כי אין מה לעשות איתנו כשאנחנו ''ללא כל נזק'' והם יעשו סיור באיזור החשוד.
אם יתקשרו אלינו לעדכונים אני אכתוב כאן.
^^^ כן.. מצטער פשוט מעצבן אותי שאנשים במקום לעזור רושמים לי שזה ספאם..
ועדכון:התקשרנו כל המשטרה והם ביקשו פרטים מזהים כמו צבע הרכב מראה האנשים שרדפו אחרינו וענינו.. המשטרה לא תבוא לבית שלנו כי אין מה לעשות איתנו כשאנחנו ''ללא כל נזק'' והם יעשו סיור באיזור החשוד.
אם יתקשרו אלינו לעדכונים אני אכתוב כאן.
אנונימי
משטרה דחוף
איך הצלחת לכתוב עם סימני פיסוק? לא נלחצת בזמן שהייתם בפינה החשוכה?
למה ביקשת לנעוץ?
נשמע כמו ספאם
למה ביקשת לנעוץ?
נשמע כמו ספאם
אנונימית
שואל השאלה:
(עריכה לזאת שמעלי: אני רציתי שיענו לי מהר המון אנשים וההמשך יענה לך על השאלה השנייה אני מניח)
אז ככה:
אני ואח שלי יצאנו לריצה ברחוב עד למקום מסוים,( תמיד אנחנו יוצאים בשעה הזאת.)
ואז רכב אחד נסע ממש במהירות לכיוונינו בגלל שהיה כזה אזור שרכב לא יכול לעבור בו (היה כזה מדרכה עם עמודים שם) ברחנו לשם ומישהו אחד רץ אחרינו ואנחנו ברחנו במהירות וראיתי את אותו האחד חוזר לרכב אז עצרנו במקום חשוך כזה (אבל אנחנו פחדנו שהם מתקרבים אז רצנו לדרך של הבית) ורק אז כתבתי את השאלה הזאת כדי לתאר הכל וכתבתי את זה ממש לאט תוך כדי ריצה וכל שנייה כיביתי את הטלפון,הקלטתי את עצמי כל כמה שניות למקרה שהם מתקרבים ואני אצלם את הלוחית רישוי שלהם מהר. (לא התקשרתי למשטרה בדיוק באותו הרגע כי פחדתי שישמעו אותי ויבואו אלי.) זהו בערך.. היו עוד דברים שלא עלו לי עדיין לראש כי זה היה המון מקרים בשעה אחת
(עריכה לזאת שמעלי: אני רציתי שיענו לי מהר המון אנשים וההמשך יענה לך על השאלה השנייה אני מניח)
אז ככה:
אני ואח שלי יצאנו לריצה ברחוב עד למקום מסוים,( תמיד אנחנו יוצאים בשעה הזאת.)
ואז רכב אחד נסע ממש במהירות לכיוונינו בגלל שהיה כזה אזור שרכב לא יכול לעבור בו (היה כזה מדרכה עם עמודים שם) ברחנו לשם ומישהו אחד רץ אחרינו ואנחנו ברחנו במהירות וראיתי את אותו האחד חוזר לרכב אז עצרנו במקום חשוך כזה (אבל אנחנו פחדנו שהם מתקרבים אז רצנו לדרך של הבית) ורק אז כתבתי את השאלה הזאת כדי לתאר הכל וכתבתי את זה ממש לאט תוך כדי ריצה וכל שנייה כיביתי את הטלפון,הקלטתי את עצמי כל כמה שניות למקרה שהם מתקרבים ואני אצלם את הלוחית רישוי שלהם מהר. (לא התקשרתי למשטרה בדיוק באותו הרגע כי פחדתי שישמעו אותי ויבואו אלי.) זהו בערך.. היו עוד דברים שלא עלו לי עדיין לראש כי זה היה המון מקרים בשעה אחת
אנונימי
בתור אחת שגרה בעיר שכמעט ליד כל שכונה יש שכונה של ערבים אני ממש מבינה את הפחד שלך, אני קניתי גז מדמיע במיוחד למקרים כאלה או דומים, להבא תזמין משטרה ותלמד כמה מילים בערבית ותצעק להם אותם כי הם ישמעו שאתה "ערבי" אולי הם יתרחקו.
פעם הבאה אל תצא מהמחבוא עד שילכו
פעם הבאה אל תצא מהמחבוא עד שילכו
שואל השאלה:
^ כן גם אני קניתי גז מדמיע אבל יצאתי לריצה כמו תמיד ולא רציתי שיהיו איתי עוד חפצים.. לקחתי רק את הטלפון שלי.. אבל תודה לך.
ולגבי הלצעוק.. אני לא יכלתי לצעוק ברגע שפחדתי שידקרו אותי כי
א. אין לי מבטא טוב בשום שפה
ב. אני מאמין שהם לא היו מאמינים לי.
וג. מהפחד לא היה לי איך לחשוב על הכל
^ כן גם אני קניתי גז מדמיע אבל יצאתי לריצה כמו תמיד ולא רציתי שיהיו איתי עוד חפצים.. לקחתי רק את הטלפון שלי.. אבל תודה לך.
ולגבי הלצעוק.. אני לא יכלתי לצעוק ברגע שפחדתי שידקרו אותי כי
א. אין לי מבטא טוב בשום שפה
ב. אני מאמין שהם לא היו מאמינים לי.
וג. מהפחד לא היה לי איך לחשוב על הכל
אנונימי
תקח איתך, תשים בכיס או משהו
אני לוקחת אותו איתי לכל מקום, אפילו לשירות שלי כי גם שם בכל מקום יש ערבים.
מזל שלא היית לבד.
ושמחתי לעזור :)
אני לוקחת אותו איתי לכל מקום, אפילו לשירות שלי כי גם שם בכל מקום יש ערבים.
מזל שלא היית לבד.
ושמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
אני שמח שיש אנשים כמוך שבאמת הבינו מה עברתי הפעילו הגיון ולא היו עסוקים בלכתוב ''ספאם'' מבלי באמת להשאיר תשובה שתעזור לי בחיים.
אני שמח שיש אנשים כמוך שבאמת הבינו מה עברתי הפעילו הגיון ולא היו עסוקים בלכתוב ''ספאם'' מבלי באמת להשאיר תשובה שתעזור לי בחיים.
אנונימי
איך זה רלוונטי לשאלה שהם ערבים?
שואל השאלה:
שהם כבר עשו אצלי בעיר כבר כמה פיגועי דקירות..
שהם כבר עשו אצלי בעיר כבר כמה פיגועי דקירות..
אנונימי
מי שלא חווה דברים כאלה או גר במקומות כאלה בחיים לא יבין את זה..
בתקופה שהיו בעיר שלי כמעט כל יום פיגועים הייתי חייה בפחד לצאת מהבית או לעלות לאןטובוס.
זה כמו שבדרום יש אזעקות, מי שלא גר שם בחיים לא יבין את הסבל אז אותו הדבר גם ככה, אנשים לא מבינים את הסכנה והסבל בזה.
יש גפ הרבה שכונות של ערבים שלא כלכך אוהבים אותנו היהודים
בתקופה שהיו בעיר שלי כמעט כל יום פיגועים הייתי חייה בפחד לצאת מהבית או לעלות לאןטובוס.
זה כמו שבדרום יש אזעקות, מי שלא גר שם בחיים לא יבין את הסבל אז אותו הדבר גם ככה, אנשים לא מבינים את הסכנה והסבל בזה.
יש גפ הרבה שכונות של ערבים שלא כלכך אוהבים אותנו היהודים
שואל השאלה:
^ תודה לפחות אחתת יחידהה שמבינה את זה
^ תודה לפחות אחתת יחידהה שמבינה את זה
אנונימי
אני גם גר בעיר עם אוכלוסייה ערבית גדולה
ובכל זאת אני לא מתייג כל ערבי כעבריין/מחבל שרוצה לדקור אותי
ובכל זאת אני לא מתייג כל ערבי כעבריין/מחבל שרוצה לדקור אותי
שואל השאלה:
אה כן? קרה לך שרדפו אחריך עם צעקות בערבית?
קרה לך שנסעו במהירות לכיוונך??
אה כן? קרה לך שרדפו אחריך עם צעקות בערבית?
קרה לך שנסעו במהירות לכיוונך??
אנונימי
לא, אבל עדיין לא ענית לי לשאלה למה זה רלוונטי שהם ערבים
חסרים ערסים יהודים?
חסרים ערסים יהודים?
שואל השאלה:
^ אתה בעצמך לא ענית על השאלה..
אני אמרתי את זה כי היו אצלי כמה פיגועי דקירות בעיר ואתה עוד לא מכיר את זה..
יש להם המון סכינים ודברים מסוכנים שאתה אפילו לא מביןן, אז אם אתה באמת סתם בא להוציא אותי גזען סתם ככה אז באמת צא מהשאלה אין לך אפילו מה לדבר בעצמך מבלי שחווית את זה.
לא צריך אותך כאן
^ אתה בעצמך לא ענית על השאלה..
אני אמרתי את זה כי היו אצלי כמה פיגועי דקירות בעיר ואתה עוד לא מכיר את זה..
יש להם המון סכינים ודברים מסוכנים שאתה אפילו לא מביןן, אז אם אתה באמת סתם בא להוציא אותי גזען סתם ככה אז באמת צא מהשאלה אין לך אפילו מה לדבר בעצמך מבלי שחווית את זה.
לא צריך אותך כאן
אנונימי
אמא שלי ואחיות שלה חוו לא מעט אלימות מערבים שכנים בילדות שלהן..
מנגד אני חוויתי אלימות מצד ערסים יהודים
זה שהיו פיגועים הופך כל ערבי למחבל פוטנציאלי? אני לא אומר שאתה גזען מכוונת תחילה, אבל שים לב שאתה בהחלט אומר דברים שמתפרשים כגזענות והכללה מגעילה
מנגד אני חוויתי אלימות מצד ערסים יהודים
זה שהיו פיגועים הופך כל ערבי למחבל פוטנציאלי? אני לא אומר שאתה גזען מכוונת תחילה, אבל שים לב שאתה בהחלט אומר דברים שמתפרשים כגזענות והכללה מגעילה
הכל בסדר עכשיו? ועם אתה מצליח לכתוב בטוח שאתה יכול לדבר ועם לא תרשום למישהו שמחובר את הסיפור ותגיד להם להזמין
שואל השאלה:
לא חשבתי על זה באותו הזמן שהיה עלי לחץ
לא חשבתי על זה באותו הזמן שהיה עלי לחץ
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן זה אני ותודה לך ממשש.
עזרת לי מאוד
צודקת מילה במילה
^ כן זה אני ותודה לך ממשש.
עזרת לי מאוד
צודקת מילה במילה
אנונימי
איזה שטויות במיץ אחי להתקשר למשטרה אתה לא יכול אבל להתחיל להעלות שעלות חופשי
*שאלות
שואל השאלה:
^ כן.. כי לא שומעים אותי מקליד את זה. אבל אם אני מתקשר למשטרה אני אצטרך להרים את הקול וישמעו אותי גאון..(חוץ מזה שלא ידעתי בדיוק רחוב מדויק)
^ כן.. כי לא שומעים אותי מקליד את זה. אבל אם אני מתקשר למשטרה אני אצטרך להרים את הקול וישמעו אותי גאון..(חוץ מזה שלא ידעתי בדיוק רחוב מדויק)
אנונימי
זה לא עיניין של שומעים אחי
זה עיניין של סדר עדיפויות
וכנראה שעם היה חשוב לך לשאול שאלות במקום לעשות את מה שצריך לעשות ומה שכל אדם נורמאלי היה עושה זה חארטה או שזה קרה ועבר כמה זמן והחלטת רק עכשיו להעלות את זה
שואל השאלה:
סדר עדיפויות על למות והעיקר להתקשר למשטרה?
כי העדפתי לבקש עצות למקרה חירום.. שלידיעתך זה המקום בשביל זהה..
וצא לי מהשאלה כי אתה ממש לא מבין כלום מהחיים שלך
סדר עדיפויות על למות והעיקר להתקשר למשטרה?
כי העדפתי לבקש עצות למקרה חירום.. שלידיעתך זה המקום בשביל זהה..
וצא לי מהשאלה כי אתה ממש לא מבין כלום מהחיים שלך
אנונימי
שואל השאלה:
והנה לאנשים מעצבנים כמוך שלא מבינים שום דבר בחיים שלהם, ביקשתי מאמא שלי שתשלח לי תצלום של ההיסטורית שיחות שלה:
והנה לאנשים מעצבנים כמוך שלא מבינים שום דבר בחיים שלהם, ביקשתי מאמא שלי שתשלח לי תצלום של ההיסטורית שיחות שלה:
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
אני לא מבין בסדר אחי אני בטוח שאתה מבין גדול אם אתה מבין כל כך גדול איך זה שבמקום ליהיות חכם ולהזמין משטרה או למצוא דרך להתגונן ישבת בטלפון הגיוני מאוד
תפסיקו כבר לצאת עליו שזה ספאם.
אם הייתם גרים באיזור שמפוצץ בערבים והיו לכם המון פיגועים או אם הייתם במצב כמו שלו לא הייתם יודעים אפילו מה לעשות
גם אם הם סתם צעקו לו ולא תכננו לפגוע בו פיזית והוא נבהל מהם כי הוא לא הבין מה הם רוצים ממנו אז זכותו לשאול מה הוא צריך לעשות.
אם הייתם גרים באיזור שמפוצץ בערבים והיו לכם המון פיגועים או אם הייתם במצב כמו שלו לא הייתם יודעים אפילו מה לעשות
גם אם הם סתם צעקו לו ולא תכננו לפגוע בו פיזית והוא נבהל מהם כי הוא לא הבין מה הם רוצים ממנו אז זכותו לשאול מה הוא צריך לעשות.
שואל השאלה:
כתבתי שרצתי לא ישבתי.. (^ הם לא יבינו אף פעם)
כתבתי שרצתי לא ישבתי.. (^ הם לא יבינו אף פעם)
אנונימי
תשמע אחי אני לא שופט אותך אבל עם באמת היה עליך הלחץ שאתה טוען שהיה לך לא היה לך זמן תוך כדי שאתה רץ ועוד עם כל האנדרנלין הזה לכתוב שאלות בטוח יש הסבר יותר הגיוני
מחבלים?
שואל השאלה:
^ לא הבנתי את שאלתך.. פירוט בבקשה?
^ לא הבנתי את שאלתך.. פירוט בבקשה?
אנונימי
מה אתה צריך פירוט העיקר שאתה בחיים
אנונימית
אגב אני חושב שלמשטרה יש אופציה לשלוח אסמס, הם לפני כמה שנים פרסמו את זה על מנת להנגיש את המוקד לחירשים, שווה בדיקה לפעם הבאה שתרגיש מאוים
שלא תבין לא נכון אחי אני מבין שזאת סיטואציה מפחידה, סתם הציק לי קצת בעין שהוספת שהם ערבים כאילו זאת פונקציה
מצטער אם יצא לי תוקפני או משהו
שלא תבין לא נכון אחי אני מבין שזאת סיטואציה מפחידה, סתם הציק לי קצת בעין שהוספת שהם ערבים כאילו זאת פונקציה
מצטער אם יצא לי תוקפני או משהו
באותו הנושא: