6 תשובות
אם אתם עדיין בקשר טוב תלכי, אם הקשר שלכם מאחורייך אל תלכי ותמשיכי הלאה.
אם אתם בקשר טוב ולא נפרדתם ברע, תלכי
יש סיבה שקוראים לו אקס.
למה שתלכי ליומולדת של האקס
אלא אפ כן אתם עדיין חברים טובים והוא עושה מסיבה גדולה
אלא אפ כן אתם עדיין חברים טובים והוא עושה מסיבה גדולה
אם אתם בקשר טוב תלכי
לכי
תראי לו שאת לא שמה עליו
תראי לו שאת לא שמה עליו
באותו הנושא: