6 תשובות
מה טראומה כולה את עומדת עם חזייה ותחתונים כמו בים ומתכופפת
אצלי בכלל לא היה צריך להוריד את המכנס באתי עם מכנס קצר
אצלי בכלל לא היה צריך להוריד את המכנס באתי עם מכנס קצר
את לא יכולה לדעת מה עבר עליה בחיים^
תשאלי את מיטב ותסבירי להם
תשאלי את מיטב ותסבירי להם
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה!!
ובכללי אין מה להילחץ מהיום הזה?^
אוקי תודה רבה!!
ובכללי אין מה להילחץ מהיום הזה?^
אנונימית
אני לא יודע אם אפשר לדלג על הבדיקה או למצוא דרך אחרת שיותר נוחה עבורך.
אבל בתור אחד שעבר את הבדיקה, בין אם אתה בן או בת זה ממש פחות מכמה שניות והכול נגמר. המלצה שלי? אל תחשבי אל זה יותר מדי זה עובר ממש מהר.
בהצלחה
אבל בתור אחד שעבר את הבדיקה, בין אם אתה בן או בת זה ממש פחות מכמה שניות והכול נגמר. המלצה שלי? אל תחשבי אל זה יותר מדי זה עובר ממש מהר.
בהצלחה
אנונימי
בטח, כולם עוברים אותו
זה יום קל
שיהיה לך בהצלחה ואם את רוצה סתם להפיג מתחים או לפרוק אני כאן :)
זה יום קל
שיהיה לך בהצלחה ואם את רוצה סתם להפיג מתחים או לפרוק אני כאן :)
כן חייב, אבל את יכולה לבקש רופאה אם את מתביישת מרופא