8 תשובות
להציע לו ללמוד ביחד
שואל השאלה:
אנחנו לא באותה כיתה
אנונימי
אני עם הרבה עומס ותמיד מנסה למצוא זמן להיפגש
אני לא רואה בזה בעיה... יש לי חברים מבתי ספר אחרים, ואנחנו לא לומדים את אותם דברים, ויוצא לי לפעמים לעזור להם ללמוד למבחן וללמד אותם, למרות שלא למדתי את החומר
שואל השאלה:
הקטע שהוא לומד חומר שאני לא יודע ככל הנראה
אנונימי
חחח זה בדיטק מה שאמרתי... זה אפשרי
גם אני ככה. אם באמת ממש ממש חשוב לך תגיד שאתה תבוא לנסות לעזור לו
לי נגיד אף פעם אין זמן אז פשוט כל מוצש אני הולכת לישון אצל הבסט ואז זה לא פוגע לי בכלום כי אני הולכת אליה באיזה 20:00