4 תשובות
שואל השאלה:
ברמה של מתקמצנים על שקל.

כל הגברים ככה?


שמעתי שבאירופה הגברים יותר נורמלים.
אנונימית
כן כנראה רק את, יש גם גברים לא קמצנים.
למה להכליל ?
יש כל מיני
כמו שיש אנשים שככה זה לא משנה.. זה עניין של אופי
שואל השאלה:
בן זוגי קמצן בצורה מגעילה.

עכשיו, אני לא אומרת שגבר חייב לי משהו, אבל אם גברים היו נדיבים זה היה נותן תחושה יותר טובה ולדעתי אפילו יותר תרבותית ומוסרית בסופו של דבר.
אנונימית