4 תשובות
אין מה לעשות, להבין שעשית טעות ושלרמות זה לא טוב.
מבקש סליחה מהמורה ושלמדת את הלקח וזה לא יקרה יותר וגם אותו דבר אומר לאמא שלי
קרה לי , מבינה ממש !
בבקשה אל תעשי יותר שליפים , זה ככ לא שווה את זה .
אנונימית
לצערי אין מה לעשות...