20 תשובות
אתה תרד
תלוי אם שמרת על מאזן קלורי עם האוכל
אנונימי
שואל השאלה:
כבר מהיום ארד? או שזה תהליך
אנונימי
תהליך
אנונימי
שואל השאלה:
היום אכלתי עד 1000 פחות או יותר קלוריות
אנונימי
תאכל הרבה חלבונים, תמדוד את המשקל שלך אם נגיד אתה שוקל 50 אז אתה אוכל כל יום 50 גרם פלוס חלבונים
אנונימי
כל הכבוד לך ופשוט תשמור על תפריט בריא ותעשה ספורט פעם ביומיים בערך
שואל השאלה:
אכלתי היום 3 חזה עוף וחתיכה של צלי בקר ו2 ביצים קשות מבחינת חלבונים פה יש מלא גרמים
אנונימי
זה מהמם תמשיך כך
ואפילו תוסיף אורז או משהו כזה
שואל השאלה:
תודה רבה Hi
בקיצור אז ארד במשקל כנראה מהיום ? על כך ששרפתי 768 זה הרבה מאוד קלוריות להוריד ביום
אנונימי
אתה עושה אירובי, אבל אם אתה רוצה מסה צריך לעשות כוח (שכיבות שמיכה, חדר כושר, כל הדברים האלה)
אנונימי
שואל השאלה:
אני משלב גם וגם
אנונימי
מצויין
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני אוכל תפריט של דיאטה מפחד להשמין יעני מכניס קצת פחמימות אבל בעיקר בריאות כמו אורז או תפוחי אדמה או קינואה אחד מהן ביום
אנונימי
אין בעיה בזה זה טוב כל עוד אתה במאזן קלורי
אנונימי
שואל השאלה:
בטוח? כי חבר שלי אומר שאני חייב להכניס 2000 אם לא קצת יותר כדי לחטב את הגוף אבל אני מכניס הרבה יותר פחות בגלל שאני פוחד להשמין כי צחקו עלי שאני שמן ונורא ירד לי הביטחון ואני רק ממשיך להרזות ופעם ב מרשה לעצמי להתפנק
אנונימי
זה אתה מישהו שכבר רזה ויש לו יחסית שרירים אז כן 2000 אבל אם אתה מתחיל עם שומן אז מה שאמרנו לך הכי טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני רזה אבל יש לי קצת שומן שבא לי להוריד ולשמור על משקל נורמלי
אנונימי
אם אתה עושה הרבה כוח אז כן אתה יכול להגדיל את התפריט
אנונימי