8 תשובות
למה את מצלמת אוכל לסטורי? ואל תעלי את זה זה סתם פתטי לדעתי אני יודעת שלא תקשיבי ותעלי את זה אבל בכל זאת
שואל השאלה:
מה הבעיה כאן פלטפורמה שיתופית לצילום מהלך היום שלך
מה הבעיה כאן פלטפורמה שיתופית לצילום מהלך היום שלך
אם מהלך היום שלך זה אוכל אז זה יום מבוזבז
helpgirl אני אולי לא בקושי מעלה דברים לסטורי כי זה פחות מעניין אותי, אבל יש אנשים שכן והם אוהבים את זה, אז למה לשפוט? היא ביקשה רעיון זה הכל.
לשואלת השאלה: אוכלים ונהנים, שמנים נהנים יותר
לשואלת השאלה: אוכלים ונהנים, שמנים נהנים יותר
תרשמי "לא צילמת לא אכלת" או משהו כזה או שפשוט שימי אימוג'י או משהו
חא היית חייבת לרשום את הציזבורגר אבל בשביל לעשות בכוונה ושיעשו רעש על השאלה שלך היית חייבת לעשות בכוונה נכון?
ולשאלה " מחבבת צומי אז אוכלת"
ולשאלה " מחבבת צומי אז אוכלת"
לא רק נראה טעים
הגשמת דודא
אוהבת המבורגר יותר מאותכם
הגשמת דודא
אוהבת המבורגר יותר מאותכם
אנונימית
משו בסגנון של בלי תמונה אין אמונה או האם באמת אכלת אם אין לזה תיעוד באינסטגרם
באותו הנושא: