3 תשובות
אחותי עשתה בלואי בפרדסיה מקום זול ושווה
ממליצה לך לעשות במועדון, יותר קליל, יש הפעלה, וגם יותר זול.
בנוסף במועדון הם מתמחים בזה ויש להם המון הפעלות ואפשרויות לשדרוג המסיבה- מסיבת פולמון, כל מיני אטרקציות, וכו'.
ברב המועדונים יש חדר vip שבו האורחים המבוגרים (לא הילדים) יכולים לשבת בשקט ולאכול אוכל יותר איכותי ככה שגם מהבחינה הזו אין מה לדאוג ;)
בנוסף במועדון הם מתמחים בזה ויש להם המון הפעלות ואפשרויות לשדרוג המסיבה- מסיבת פולמון, כל מיני אטרקציות, וכו'.
ברב המועדונים יש חדר vip שבו האורחים המבוגרים (לא הילדים) יכולים לשבת בשקט ולאכול אוכל יותר איכותי ככה שגם מהבחינה הזו אין מה לדאוג ;)
יש מפעיל כזה ורוקדים וזה. טיפה מעפן אבל נחמד לגיל 12:)
באותו הנושא: