3 תשובות
אף פעם לא קיבלתי דוח על זה שלא שילמתי באוטובוס (לא שילמתי פעמיים וכלום לא קרה)
לא קרה לי מעולם ויותר מזה. אם המכשיר היה מקולקל ולא שילמתי בגלל זה אז היתי דואגת לשלם כפול בנסיעה הבאה.
לא
באותו הנושא: