60 תשובות
פורמולה
bts
אנונימית
queen
bts
bts
פורמולה ביי
ניקלבק
שואל השאלה:
שיסטר הסמסטר לא מכירה, איך כותבים את זה באנגלית?^
שיסטר הסמסטר לא מכירה, איך כותבים את זה באנגלית?^
שואל השאלה:
לא מתחברת לבי טי אס ופורמולה פשוט לא יודעות לשיר
לא מתחברת לבי טי אס ופורמולה פשוט לא יודעות לשיר
בעולם-בלאקפינק .
פורמולה
פורמולה
פורמולה
פורמולה
ניקלבק
פורמולה
ביטיאס
סלייר
0-0-0-0-0
פורמולה
ביטיאס
סלייר
0-0-0-0-0
זה לא להקה,אבל סטטיק ובנאל אני מצטערת
בלאק פינק
אנונימית
פורמולה כלכך.
מה יש לכם מביטיאס מה הם ליטרלי עשו לכם
תשמעו אותם קודם כל ואז דברו
תשמעו אותם קודם כל ואז דברו
ביטיאס לא סתם הלהקה הכי מוכרת בכל העולם
פורמולה
ולמה אנשים כותבים ניקלבק זה לא יותר מידי וואו אבל זה לא ככ גרוע
ולמה אנשים כותבים ניקלבק זה לא יותר מידי וואו אבל זה לא ככ גרוע
אפשר להבין מה יש לכולם פה נגד ביטיאס?
ולשאלה: פורמולה
ולשאלה: פורמולה
פורמולה ולהקת טיילור ובן זיני
ani yalda ktana^
אני בספק אם אפשר לקרוא לניקלבק להקה
אני בספק אם אפשר לקרוא לניקלבק להקה
^^^^^ מסכימה.
השירים שלהם נשמעים כמעט אותו הדבר אבל יש להקות יותר גרועות
אבל יש גם כמה שירים נחמדים)next contestant
אבל יש גם כמה שירים נחמדים)next contestant
פורמולה
אנונימית
פורמולה
baby
חייבת להבין מה הקשר של הליטרלי בתשובה שלך
ולשאלה ברור שהפורמולה זה מחמאה בכלל לקרוא להן להקה
חייבת להבין מה הקשר של הליטרלי בתשובה שלך
ולשאלה ברור שהפורמולה זה מחמאה בכלל לקרוא להן להקה
פורמולה
אני לא מכירה להכות חוץ מביטיאס וכאלה, אבל אני לא חושבת שיש מיותרת, אני פשוט לא מתחברת אליהם וזה בסדר
wdw
why dont we
why dont we
bts/פורמולה
פורמולה
bts.. פשוט לא מתחברת אליהם, סתם נראים לי כמו עוד להקת בנים
bts בע
אנונימית
bts, פשוט להקה של שירי פופ מודרניים רק בקוריאנית, הם מיותרים באותה המידה ששאר להקות הפופ המודרניות המסחריות מיותרות רק שהם שרים בקוריאנית אז אנשים חושבים שהם מיוחדים ושהם יוצרים אומנות איכשהו. יאמר לזכותם שהם גורמים לאנשים לרצות להגן עליהם בכל מחיר, כפי שניתן לראות בתשובות בכל שאלה אפשרית על קייפופ בסטיפס.
^הדבר הכי טיפשי שקראתי, אנשים אוהבים אותם בגלל מי שהם והמוזיקה שהם יוצרים, אין קשר בין הכישרון שלהם לשפה שבה הם שרים.
וואן דירקשן
פורמולה.
אין שום להקה מיותרת. אפילו לא פורמולה. לכל אחד יש את הטעם שלו ומותר לכם לא להתחבר ללהקה מסויימת אבל היא לא מיותרת, זה שאתם לא אוהבים אותה לא אומר שהיא מיותרת, מכיוון שאנשים אחרים כן אוהבים אותה
כולל את ביטיאס, פורמולה, בלאקפינק וכל להקה שקיימת
כולל את ביטיאס, פורמולה, בלאקפינק וכל להקה שקיימת
חח לתגובה הראשונה, אשכרה חח חח חשבתי עליהן כשראיתי את השאלה הזאת
אבל תכלס happy pillow צודקת.
אבל תכלס happy pillow צודקת.
למה שתכתבו queen לעזאזל? זה שהם מוכרים רצח לא הופך אותם למיותרים
ואין לי מושג, נראה לי פורמולה או כל דבר מביך אחר
ואין לי מושג, נראה לי פורמולה או כל דבר מביך אחר
לא טענתי שהשפה בה הם שרים גורמת לאנשים לאהוב אותם, אני פשוט אומר שהדבר היחיד שמייחד אותם ומבדיל אותם מלהקות פופ מסחריות אחרות זו השפה בה הם שרים, לכן אני לא מבין למה אנשים כל כך מעריצים אותם אבל להקות פופ מסחריות אחרות פחות.
bff ופורמולה
שואל השאלה:
הפיגמות זאת הלהקה הכי טובה אבר מה יש לך?
הפיגמות זאת הלהקה הכי טובה אבר מה יש לך?
הביטלס
הקינקס
איכס שתי להקות מזוויעות
הקינקס
איכס שתי להקות מזוויעות
^חחח בן אדם ששונא מוסיקה טובה לא היה מכיר את הקינקס
פורמולה
כל הילדים ששומעים ביטיאס וממש נפגעים - הכל טוב, לא כולם אוהבים את המוזיקה הזאת לא צריך להתחרפן מזה. לא כולם מתחברים לשפה ולקול ולמילים.. לא מבינה מה אתם כלכך בהלם וככ נפגעים חח.
לשאלה, סליחה, נראלי די ברור. ביטיאס.
לשאלה, סליחה, נראלי די ברור. ביטיאס.
אנונימית
i got blisters on my fingers את צינית נכון?
i got blisters on my fingers, מה לעזאזל אח שלו
מה אתה שומע עדי ביטי?
מה אתה שומע עדי ביטי?
bts
ולהקות ישראליות עלובות
ולהקות ישראליות עלובות
אמאלה מעריצי ביטיאס תנשמו מה עובר עליכם יא מגזימים תתקפו עוד קצת אנשים שלא אוהבים קוראנית סליחה באמת.
וביטיאס וכל הלהקות האלה בישראל ששרות כמו ה ישמור.
וביטיאס וכל הלהקות האלה בישראל ששרות כמו ה ישמור.
אנונימית
אני לא צינית, אני סרקסטית.
same shit
לא זה לא
טוב
blackpink
אף להקה לא מיותרת אוקיי
bts
פורמולה קל
ומישהו כתב שקווין להקה מיותרת, אם כי היא שנתה את החזון המוזיקלי ש מיליוני אנשים והייתה במשך מעל לעשור הלהקה הכי מצליחה בעולם. אוקי אחי
ומישהו כתב שקווין להקה מיותרת, אם כי היא שנתה את החזון המוזיקלי ש מיליוני אנשים והייתה במשך מעל לעשור הלהקה הכי מצליחה בעולם. אוקי אחי
אנונימית
באותו הנושא: