חלמתי חלום ממש הזוי ומפחיד משהו יכול אולי לפרש לי אותו או להגיד מה החלום הזה אומר? (קצת ארוך)
אז ככה אתמול בלילה חלמתי שהייתי בחדר שלי וישנתי ואז פתאום איכשהו הופיע משטח של קרשים בחדר שלי ואז מתחת לקרשים הייתה גופה של בנאדם (לא זיהיתי בחלום מי זה) (גם אח שלי ואמא שלי הופיעו בחלום) אז הייתה גופה של בנאדם מתחת לקרשים ואז אח שלי אומר שזה הגופה של הבעלים הקודמים של הבית (הקטע זה שהבית שלי הוא חדש לגמרי המשפחה שלי הם הדיירים הראשונים שגרים שם הבית נבנה לפני שנה) ואז אני רצתי לסלון בצרחות ואמא שלי הייתה כזה אדישה אבל הזמינה משטרה ואז בחלק שהם הגיעו התעוררתי... התעוררתי באמצע הלילה בצרחות ואמא שלי לא מבינה למה וזה רק מצמרר אותי לחשוב על החלום הזה שוב ושוב..