11 תשובות
לדעתי נקודה
קל שחישוק
חישוק, אבל תלוי על מי.
חישוק
שואל השאלה:
נקודה אבל זה יותר עדין לא?
נקודה אבל זה יותר עדין לא?
אנונימית
כן אבל זה תלוי למה את מתחברת יותר.
יש כאלה שלחישוק ויש כאלה שלנקודה או לנזם
יש כאלה שלחישוק ויש כאלה שלנקודה או לנזם
תלוי למי
לדעתי חישוק
לדעתי חישוק
נקודה יותר עדין כי פחות שמים לב לזה.. אבל אין הרבה שנקודה באמת יפה להן.... לרוב הבנות הנקודה נראית כמו פצעון באף
שואל השאלה:
^ אז למי יפה נקודה ?
^ אז למי יפה נקודה ?
אנונימית
נקודה לדעתי
זה ממש לא נראה כמו פיצעון שלי בצבע כסף איך לעזעאזל זה יראה כמו פיצעון?
באותו הנושא: