6 תשובות
ממליצה על now או go
יש גם את n&d שהוא גם מצויין
יש גם את n&d שהוא גם מצויין
ממה שכתבת רויאל קנין ובכללי הכלב שלי מאוד אהב את taste of the wild
שואל השאלה:
היה לכלב שלי go פעם קודמת אבל הוא סוג שיש לו הפרשות בעיניים והוא צריך אוכל שעוזר להפחית בזה.
הרויאל קנין הבנתי שזה טוב אבל גם שיש בזה המון תירס וזה לא כל כך טוב..
היה לכלב שלי go פעם קודמת אבל הוא סוג שיש לו הפרשות בעיניים והוא צריך אוכל שעוזר להפחית בזה.
הרויאל קנין הבנתי שזה טוב אבל גם שיש בזה המון תירס וזה לא כל כך טוב..
אנונימית
tast of the wild גם מצויין.
היה לכלב שלי בטעם כבש,מאוד אהב
היה לכלב שלי בטעם כבש,מאוד אהב
כל מזון יבש שיש בו הכי הרבה בשר - עדיף. למשל: פרופלאן.
לרויאל קנין אין כל כך הרבה בשר. סתם יצא לו שם נהדר, והוא כמובן טעים להם , אך יש טובים ומזינים יותר ממנו .
לרויאל קנין אין כל כך הרבה בשר. סתם יצא לו שם נהדר, והוא כמובן טעים להם , אך יש טובים ומזינים יותר ממנו .
חד משמעית נטוראל בלאנס
באותו הנושא: