3 תשובות
אתה צריך לערוך את זה בהגדרות..
מקווה שעזרתי ;)
זה רק כשאתה בתוך כתיבת סמס... או קריאת סמס
כנסי להגדרות של החיישנים שם יהיה לך את זה
באותו הנושא: