12 תשובות
הגדרות / מרכז בקרה
בהגדרות של הפלאפון יש לך מצב לילה תלחצי על זה וזה יהפוך לך
שואל השאלה:
אין לאינסטגרם רק?
לא לכל הטלפון
אין לאינסטגרם רק?
לא לכל הטלפון
אנונימית
אין רק לאינסטגרם
שואל השאלה:
אה אוקיי
הגדרות זה דבר כללי, איםה זה בדיוק נמצא?
אה אוקיי
הגדרות זה דבר כללי, איםה זה בדיוק נמצא?
אנונימית
תצוגה
אם יש לך אייפון אז במרכז בקרה
אם יש לך אייפון אז במרכז בקרה
שואל השאלה:
מצאתי
זה לא במרכז הבקרה (יש לי אייפון) זה היה בתצוגה ובהירות.
מצאתי
זה לא במרכז הבקרה (יש לי אייפון) זה היה בתצוגה ובהירות.
אנונימית
זה מגניב דווקא
תהני:)
תהני:)
שואל השאלה:
זה עדיין לא עשה לי
זה עדיין לא עשה לי
אנונימית
את צריכה להוסיף את זה למרכז בקרה בשביל גישה מהירה יותר
שואל השאלה:
כן אבל זה עדיין לא עושה מסך שחור באינסטגרם
כן אבל זה עדיין לא עושה מסך שחור באינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי צריכה לעדכן לios13
זה לא כמו מצב שינה זה ממש הופך את כל האייפון לשחור
הייתי צריכה לעדכן לios13
זה לא כמו מצב שינה זה ממש הופך את כל האייפון לשחור
אנונימית
באותו הנושא: