12 תשובות
הגדרות / מרכז בקרה
בהגדרות של הפלאפון יש לך מצב לילה תלחצי על זה וזה יהפוך לך
שואל השאלה:
אין לאינסטגרם רק?
לא לכל הטלפון
אנונימית
אין רק לאינסטגרם
שואל השאלה:
אה אוקיי
הגדרות זה דבר כללי, איםה זה בדיוק נמצא?
אנונימית
תצוגה
אם יש לך אייפון אז במרכז בקרה
שואל השאלה:
מצאתי
זה לא במרכז הבקרה (יש לי אייפון) זה היה בתצוגה ובהירות.
אנונימית
זה מגניב דווקא
תהני:)
שואל השאלה:
זה עדיין לא עשה לי
אנונימית
את צריכה להוסיף את זה למרכז בקרה בשביל גישה מהירה יותר
שואל השאלה:
כן אבל זה עדיין לא עושה מסך שחור באינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי צריכה לעדכן לios13
זה לא כמו מצב שינה זה ממש הופך את כל האייפון לשחור
אנונימית