7 תשובות
שואל השאלה:
אוי אוי אוי
אנונימית
מי אמר שאת לא משקיעה בעצמך? השקעה מתבאטת בהמון תחומים ,כל עוד את נקיה ובדברים הבסיסיים זה לא מפריע לאף אחד כמעט
זה לא מוריד העיקר שמה דורדורנט ובגדים נקיים זה מספיק וזה גם לא אומר כל האישיות שלך כלום
שואל השאלה:
לא מה דאורדורנט ובגדים נקיים ברור שאני שמה מה למה שאני ילך עם בגדים מלוכלכים ודרואדורנט זה משהו הגייני התכוונתי שנגיד רוב הבנות שמות ביום יום מינימום מסקרה אני אפילו לא בטוחה אם יש לי מסקרה בבית
אנונימית
אמלהה אני בדיוק כמוך חח
בדרך כלל שאני הולכת לבצפר/עבודה ואין לי זמן אז בתכלס לא ממש אכפת לי אם לא שמתי בושם ואיפור בכלל זה רק מידי פעם שבאלי (לרוב רק אודם) וזהו קמה בבוקר רואה מה יש ללבוש ושמה
שיער בכלל מעבירה סירוק וזהו
והאמת שממש לא אכפת לי אם זה מוריד למישהו כי אני לא מחפשת להרשים אף אחד
אנונימית