4 תשובות
שימי טיפה פודרה, על זה אודם אדום או ורוד או כל צבע שאת רוצה.. עוד טיפה פודרה, עוד שכבת אודם, ועל זה שפתון..
אה ותתחמי לפני הכל את השפתיים עם תוחם שפתיים:)
שואל השאלה:
ואם אין לי פודרה?
ואם אין לי פודרה?
שימי ליפסטיק שקוף אחריו שימי צית בצבע יפה לשפתיים זה עושה אותם מלאות את יודעת איך לשים... לקחתת מברשת לצלליות לקחת מהצללית ולהניח על השפתיים