גיליתי שהאקס שלי מאוהב בחברה ממש טובה שלי. אני והאקס היינו ביחד 8 חודשים ונפרדנו לפני 3 שבועות בערך.. עכשיו החבר הכי טוב שלו שהוא ידיד די טוב שלי שאל אותי איך אני ארגיש אם הם יהיו ביחד ואמר שהאקס ממש מפחד לפגוע בי והוא ביקש ממני לא לספר לחברה שהאקס מאוהב בה. לא ידעתי איך להגיב, הרגשתי נוראי ורציתי כל כך לבכות כי אני עדיין לא התגברתי עליו ועדיין טיפה אוהבת אותו אבל החזקתי את עצמי ולמזלי היה צלצול והתחמקתי מלענות על איך אני ארגיש לגבי זה.. אני באמת לא יודעת מה לעשות, החברה בוודאות אף פעם לא תצא איתו אם אני עדיין מרגישה אליו משהו. מה לעשות?