7 תשובות
יש את זה מובנה בטלפון
שואל השאלה:
איך מה
את צריכה קודם להוסיף את זה לcontrol panel דרך ההגדרות כדי שזה יהיה שם-_-^
תיכנסי להגדרות, מרכז הבקרה, התאמה אישית ושם את מוסיפה את "הקלטת מסך" (לוחצת על הפלוס הירוק לידו).

אם יש לידו עיגול אדום, זה אומר שהוא פועל וכל מה שאת צריכה זה להחליק את האצבע למעלה ושם להתחיל את ההקלטה
יש את זה באייפון כמו שאמרו
לא ידעתי את זה ואז מישהו אמר לי

ואז שעושים את זה יש 2 אפשרויות
אחד שלא ישמעו קול
ואחד שכן ישמעו קול
הצלחת ? אם לא אני אעזור לך
שואל השאלה:
הצלחתי כן