9 תשובות
לסמוך על כלבים
למדתי לא לענות ברצינות לשאלות שנאמרו משעמום
אנונימי
תמיד לעשות הכל בעצמך ולא לסמוך על אף אחד
שהחיים זה הדבר הכי מדהים שקיים
אנשים זה חרא.
ושכלבה זאת בסך הכל ילדה קטנה שפגעו בה פעם אחת יותר מידי.
שהחייל שלי רעים
ושאני לא מחבבת את עצמי
שיום אחד הכל ישתפר
שבשביל לשרוד צריך לדעת להציב מכשולים
לקיים את מצוות של ה' יתברך!
אנונימי