21 תשובות
מפריע רק בשיעורים לא מעניינים שלא צריך להתרכז בהם, שאתה נמצא שמה ליטרלי בשביל נוכחות חובה.
מפריע בכך שמדבר עם חברים, זורק הערות כדי להצחיק את הכיתה או לגרום לדיון, ובכלל לבלבל את המורה.
אני מפריע למען ההנאה וכדי להעביר את הזמן בעיקר, אבל את האמת דברים כאלו פשוט יוצרים עניין בשיעור ועוזרים לריכוז.
עכשיו אני לא איזה תלמיד מופרע, אבל אני לא שקט במיוחד בכיתה זה הכל
מפריע בכך שמדבר עם חברים, זורק הערות כדי להצחיק את הכיתה או לגרום לדיון, ובכלל לבלבל את המורה.
אני מפריע למען ההנאה וכדי להעביר את הזמן בעיקר, אבל את האמת דברים כאלו פשוט יוצרים עניין בשיעור ועוזרים לריכוז.
עכשיו אני לא איזה תלמיד מופרע, אבל אני לא שקט במיוחד בכיתה זה הכל
אנונימי
אני לא מפריעה אבל אני מרגישה שאני יכולה לענות בשם כאלה שאני מכירה:
1. יאפ
2. פשוט מפריעים.
3.אבל מה עשיתי?!
4.כי משעמם.
5. ללכת הביתה מוקדם.
סליחה , אבל תודו שזאת האמת.
1. יאפ
2. פשוט מפריעים.
3.אבל מה עשיתי?!
4.כי משעמם.
5. ללכת הביתה מוקדם.
סליחה , אבל תודו שזאת האמת.
אני כמו התשובה הראשונה
הפרעתי פה ושם...
1) מדברת עם מישהו
2) לא הבנתי
3)כי זה דחוף לשאול עכשיו
4) תשובה חח
אוף אין 5):
1) מדברת עם מישהו
2) לא הבנתי
3)כי זה דחוף לשאול עכשיו
4) תשובה חח
אוף אין 5):
אנונימית
בדרך כלל אני לא מפריעה אבל כשזה קורה לי
1. לא
2. מדברת הרבה
3. אבל מה עשיתיי\לא דיברתיי\אבל כולם מדברים
4. כי יש דברים מעניינים לדבר עליהם
5. זה לא בכוונה פשוט לפעמים השיעורים ממש משעממים אז אני חייבת לפטפט
1. לא
2. מדברת הרבה
3. אבל מה עשיתיי\לא דיברתיי\אבל כולם מדברים
4. כי יש דברים מעניינים לדבר עליהם
5. זה לא בכוונה פשוט לפעמים השיעורים ממש משעממים אז אני חייבת לפטפט
הייתי מפריע קצת כשהייתי בבית ספר.
1. לא
2. זורק מלא הערות ציניות
3. לא זוכר, זה היה מזמן וזה גם השתנה בהתאם למה שהמורה אמרה באותו רגע
4. זה היה הדרך שלי להתרכז, אם זרקתי הערות ציניות זה אומר שהקשבתי.
5. להצחיק, להתרכז
1. לא
2. זורק מלא הערות ציניות
3. לא זוכר, זה היה מזמן וזה גם השתנה בהתאם למה שהמורה אמרה באותו רגע
4. זה היה הדרך שלי להתרכז, אם זרקתי הערות ציניות זה אומר שהקשבתי.
5. להצחיק, להתרכז
לא, רק בשיעורים שלא מעניינים ואפשר לעשות מהם צחוק. בדרך כלל זה גם למורים שאני לא כל כך אוהבת ולא בא לי להקשיב להם.
אני מדברת עם חברים, צוחקת, עונה תשובות ציניות שגורמות לכיתה לא להיות רצינית גם כן, מספרת בדיחות על המורה, צוחקת עם תלמידים אחרים... יש כל מיני דרכים.
אין לי משפט שאני חוזרת עליו, זה מאוד תלוי בנושא השיעור. בדרך כלל בדיחות שחורות אבל כי זה יותר מעצבן את המורה וזה בעיקר מה שאני מנסה לעשות. אז נגיד בדיחות על נשים כי אני מרשה לעצמי כי אני אישה אז לפעמים אני אומרת לחברים שלי "יאללה תחזרי למטבח" או משהו בסגנון נגיד פעם הייתה לנו מורה בלונדינית אז הייתי מספרת כל מיני בדיחות וסטיגמות על בלונדיניות וככה הייתי בעיקר מציקה לה ומצחיקה את הכיתה למרות שהיא הייתה אחלה מורה ושיתפה פעולה עם הבדיחות שלי כי שוב אני לא עושה את זה במטרה להעליב, זה באמת נטו כדי לעשות את השיעורים המשעממים יותר מעניינים.
אני מפריעה כי משעמם לי וזה מה שאני עושה כאשר משעמם לי, עושה צחוקים.
כמובן שצריך לדעת מתי לעשות את וזה ובדיוק בגלל זה אני אף פעם לא מסתבכת. אני לא אעשה את זה עכשיו בשיעור מתמטיקה שזה שיעור חשוב ואז כל המורים והתלמידים יהיו עצבניים עליי שהם לא מצליחים ללמוד, זה יותר בשיעורים של חברה, שיעורים עם היועצת שיעורים מהסוג הזה שאף אחד לא באמת שם עליהם והם משעממים מוות.
צחוק מהתלמידים, להפיג את השעמום, לא למות בשיעור עקב ישיבת יתר בלי לעשות שום דבר.
אני מדברת עם חברים, צוחקת, עונה תשובות ציניות שגורמות לכיתה לא להיות רצינית גם כן, מספרת בדיחות על המורה, צוחקת עם תלמידים אחרים... יש כל מיני דרכים.
אין לי משפט שאני חוזרת עליו, זה מאוד תלוי בנושא השיעור. בדרך כלל בדיחות שחורות אבל כי זה יותר מעצבן את המורה וזה בעיקר מה שאני מנסה לעשות. אז נגיד בדיחות על נשים כי אני מרשה לעצמי כי אני אישה אז לפעמים אני אומרת לחברים שלי "יאללה תחזרי למטבח" או משהו בסגנון נגיד פעם הייתה לנו מורה בלונדינית אז הייתי מספרת כל מיני בדיחות וסטיגמות על בלונדיניות וככה הייתי בעיקר מציקה לה ומצחיקה את הכיתה למרות שהיא הייתה אחלה מורה ושיתפה פעולה עם הבדיחות שלי כי שוב אני לא עושה את זה במטרה להעליב, זה באמת נטו כדי לעשות את השיעורים המשעממים יותר מעניינים.
אני מפריעה כי משעמם לי וזה מה שאני עושה כאשר משעמם לי, עושה צחוקים.
כמובן שצריך לדעת מתי לעשות את וזה ובדיוק בגלל זה אני אף פעם לא מסתבכת. אני לא אעשה את זה עכשיו בשיעור מתמטיקה שזה שיעור חשוב ואז כל המורים והתלמידים יהיו עצבניים עליי שהם לא מצליחים ללמוד, זה יותר בשיעורים של חברה, שיעורים עם היועצת שיעורים מהסוג הזה שאף אחד לא באמת שם עליהם והם משעממים מוות.
צחוק מהתלמידים, להפיג את השעמום, לא למות בשיעור עקב ישיבת יתר בלי לעשות שום דבר.
לא כולם.
עושה שטויות, בדיחות, ומדברת עם חברות ומסתובבת בכיתה ולפעמים אפילו עושה טיקטוק באמצע שיעור.
"לא אבל לא עשיתי כלום", "אבל כולם מדבריםם", "נו זה בגלל שלא לקחתי ריטלין היום"
לא יודעת זה כיף ומעביר תשיעור אחלה.
צחוק.
עושה שטויות, בדיחות, ומדברת עם חברות ומסתובבת בכיתה ולפעמים אפילו עושה טיקטוק באמצע שיעור.
"לא אבל לא עשיתי כלום", "אבל כולם מדבריםם", "נו זה בגלל שלא לקחתי ריטלין היום"
לא יודעת זה כיף ומעביר תשיעור אחלה.
צחוק.
אנונימית
לא ,
רגיל,מדברת וקמה מהמקום
אל תוציאי אותי
כי משעמם
שום דבר
רגיל,מדברת וקמה מהמקום
אל תוציאי אותי
כי משעמם
שום דבר
אני לא מפריעה המורה הסתומה שלי סתם מדמיינת
1.אני מפריעה בכול השיעורים כמעט
2.אני עושה צחוקים עם ילדים,מדברת,קמה ואני זורקת ניירות על ידידים שלי שמשעמם לי
2.אני מבקשת בסוף כול שיעור שימחקו לי את ההפרעה כי אני על פאקינג 40 הפרעות מתחילת השנה
3.אני מפריעה כי יש לי הפרעת קשב ומשעמם לי
4.אני מנסה להשתפר אני באמת לא רוצה את כול ההפרעות האלה באלי למות עוד שניה מעבירים אותי בית ספר
2.אני עושה צחוקים עם ילדים,מדברת,קמה ואני זורקת ניירות על ידידים שלי שמשעמם לי
2.אני מבקשת בסוף כול שיעור שימחקו לי את ההפרעה כי אני על פאקינג 40 הפרעות מתחילת השנה
3.אני מפריעה כי יש לי הפרעת קשב ומשעמם לי
4.אני מנסה להשתפר אני באמת לא רוצה את כול ההפרעות האלה באלי למות עוד שניה מעבירים אותי בית ספר
מפריע בכמעט כל השיעורים חוץ להסטוריה כי המורה מפחידה
אני מדברת עם אנשים או מעבירה פתקים או עושה רעש בצורה אחרת
אני מפריעה למורה כי כל הכיתה שלי גם ככה שמה על המורה פס
אני לא רוצה להשיג כלום, אם אף אחד לא מקשיב למה שאני אקשיב?
אני מדברת עם אנשים או מעבירה פתקים או עושה רעש בצורה אחרת
אני מפריעה למורה כי כל הכיתה שלי גם ככה שמה על המורה פס
אני לא רוצה להשיג כלום, אם אף אחד לא מקשיב למה שאני אקשיב?
לא בהכל
לרוב דיבורים עושה מלא רעש אני די רעשנית בשיעור ועושה צחוקים
הבקשות לצאת לשתות או די להתפס עליי
פשוט חייבת לדבר ולקום באמצע קשה שעה שלמה ככה
לרוב דיבורים עושה מלא רעש אני די רעשנית בשיעור ועושה צחוקים
הבקשות לצאת לשתות או די להתפס עליי
פשוט חייבת לדבר ולקום באמצע קשה שעה שלמה ככה
לא
זה תלוי בשיעור בדרך כלל אני אתחיל דיונים שיסתו מהנושא או שאדבר עם מישהו
אני מפריעה כי משעמם לי מה לעשות
לצאת מהשיעמום
זה תלוי בשיעור בדרך כלל אני אתחיל דיונים שיסתו מהנושא או שאדבר עם מישהו
אני מפריעה כי משעמם לי מה לעשות
לצאת מהשיעמום
לא
מדברת עם חברה/ שרה/ לפעמים סתם מסתובבת/ בטלפון
אין משהו ספציפי
כי משעמם לי/ בריב עם המורה
תעסוקה
מדברת עם חברה/ שרה/ לפעמים סתם מסתובבת/ בטלפון
אין משהו ספציפי
כי משעמם לי/ בריב עם המורה
תעסוקה
לפעמים בבירורים אומרים לי ''תשמע לי אני מדברת עכשיו'' ואז אני אומר לה "סתמי ת'פה אני אדבר קודם ואת תקשיבי."
אנונימי
זה חוסר כבוד היא לא חייבת לך כלום גם שאני מפריעה אני ממש לא מדברת אליהם ככה אלוהים ישמור ^
מפריעה רק בשיעורים לא מעניינים,
אני פשוט מדברת עם חברים ואם המורה מעירה לי אז אני מתחצפת אליה,
אין לי בקשה שאני משתמשת בה תמיד, זה כל הזמן שונה,
אני לא משיגה כלום אני פשוט חוסכת צרחות מהמורה על זה שישנתי בשיעור
אני פשוט מדברת עם חברים ואם המורה מעירה לי אז אני מתחצפת אליה,
אין לי בקשה שאני משתמשת בה תמיד, זה כל הזמן שונה,
אני לא משיגה כלום אני פשוט חוסכת צרחות מהמורה על זה שישנתי בשיעור
לא בכולם.
שמים מוזיקה או מתנדנדים על הכיסא עד שנופלים.
אבל מה עשיתיי?!
ככה אנחנו מפריעים.
יחס אני מניחה.
שמים מוזיקה או מתנדנדים על הכיסא עד שנופלים.
אבל מה עשיתיי?!
ככה אנחנו מפריעים.
יחס אני מניחה.
אנונימית
א. לא
ב. אני מדברת
ג.אני לא מבקשת כלום
ד. יש לי הפרעות קשב וריכוז קשות והפסקתי את הכדור
ה. אני לא שולטת ממש
סתם פחח
ב. אני מדברת
ג.אני לא מבקשת כלום
ד. יש לי הפרעות קשב וריכוז קשות והפסקתי את הכדור
ה. אני לא שולטת ממש
סתם פחח
אנונימית
כמעט בכולם
כל מיני דרכים בדרך כלל מדברת עם חברות או זורקת משפטים לאוויר כזה
מתי נגמר השיעור? בדרך כלל אבל סתם אני מדברת
סתם ככה מתוך שיעמום נטו
קצת עניין בחיי היום יום המשעממים שלי
כל מיני דרכים בדרך כלל מדברת עם חברות או זורקת משפטים לאוויר כזה
מתי נגמר השיעור? בדרך כלל אבל סתם אני מדברת
סתם ככה מתוך שיעמום נטו
קצת עניין בחיי היום יום המשעממים שלי