32 תשובות
למה לא?
שואל השאלה:
בנים בכיתה שלי עושים ממני בדיחות על דברים בסגנון הזה וזה ממש מעצבן
בנים בכיתה שלי עושים ממני בדיחות על דברים בסגנון הזה וזה ממש מעצבן
אנונימית
תעשי מה שבא לך
כן
כן. גם תרוצי כמוהו לתוך המוסד, הכדורים שלהם לא יצליחו לפגוע בך
אנונימי
כון תתחפשי זה ממש יפה
כן
כן, ואם מישהו מציק לך תתקפי אותו עם ראסנגאן
אנונימי
לגמרי
פצצה של רעיון
אני חולה על נארוטו ואני גם בת
פצצה של רעיון
אני חולה על נארוטו ואני גם בת
בטח שכדאי לך חח נארוטו זה החייםם
אמג כן
רק אני חושב על סקסי ג'וטסו? חח
סתם יש מלא שמתחפשות לדמויות של בנים אין משהו מוזר בזה כמו שבנים מתחפשים לדמויות של בנות.
סתם יש מלא שמתחפשות לדמויות של בנים אין משהו מוזר בזה כמו שבנים מתחפשים לדמויות של בנות.
אנונימי
כן לכי על זה גם אני התחפשתי לhatsune miku בפורים שעבר זה לא מוזר בכלל
תתחפשי לסאקורה
מה זה?
יאא נארוטו ברורר
תהני^^
אני גם חולה נארוטו אגב^^
תהני^^
אני גם חולה נארוטו אגב^^
כן פשוט תתחפשי לנארוטו בגרסה הנשית.. אם אין לך עיניים כחולות שימי עדשות, אם את לא בלונדינית שימי פאה ותאספי את השיער ואז פשוט תלבשי את הבגדים שלו.. זה יראה מגניב
שואל השאלה:
למען האמת חשבתי על נארוטו לא בגרסה הנשית
למען האמת חשבתי על נארוטו לא בגרסה הנשית
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי בהתחלה לעשות קוספליי לרוקיה (בליץ') אחרי זה החלטתי שנארוטו מגניב יותר
חשבתי בהתחלה לעשות קוספליי לרוקיה (בליץ') אחרי זה החלטתי שנארוטו מגניב יותר
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה חחח
בפורים אנחנו יכולים להיות כל מי שבא לנו.. זה הרעיון בלהתחפש, זה לצאת מהשגרה..
בפורים אנחנו יכולים להיות כל מי שבא לנו.. זה הרעיון בלהתחפש, זה לצאת מהשגרה..
כן, תתחפשי למה שאת רוצה
זה שאת בת לא אמור להפריע לך!
זה שאת בת לא אמור להפריע לך!
שואלת השאלה, אולי לעשי לitachi
זה יותר פשוט לדעתי
זה יותר פשוט לדעתי
כע זה מגניב ממש
התחפשתי אליו כשהייתי ממש ממש קטנה
שימי עליהם פס
תעשי מה שאת רוצה, זה לא משנה
אני התחפשתי לבורוטו בכנס הארוקון (חובבי אנימה) ורוב הבנות שם היו מחופשות לבנים
זה בסדר גמור, זו רק תחפושת
אני התחפשתי לבורוטו בכנס הארוקון (חובבי אנימה) ורוב הבנות שם היו מחופשות לבנים
זה בסדר גמור, זו רק תחפושת
כן אפשר
עדיף סאקורה
כן למה לא גם ככה יש לו את הנינג'יטסו האירוטי
יאפ :)
שואל השאלה:
בטח
כשאסיים פרק באנימה חדשה שהתחלתי
בטח
כשאסיים פרק באנימה חדשה שהתחלתי
אנונימית