13 תשובות
כן. יש אפקט שהאדם יצר שגורם לתופעה להיות מהירה יותר
כן, ההתחממות הגלובלית באמת קורית. וזה לא נעשה רק בגלל האדם, אבל האנושות אכן לא הועילה למצב.
היא אמיתית וזה עובדה...
ברור שזה קיים, ושהאדם השפיע. אבל לפי בן שפירו המצב אינו חמור כמו שהמדענים אומרים.
ברור, וכל זה בגלל בני האדם בגלל כל הזיהום וכל זה
בטח שזה אמיתי, זה בגללינו בני האדם. אחרת בגלל מי?
המפעלים, המכונות, ייצור בקר, שריפה של יערות הגשם, התחבורה ועוד.
המפעלים, המכונות, ייצור בקר, שריפה של יערות הגשם, התחבורה ועוד.
כן, האדם גורם את זה וזה לא שטויות
אממ כן
כן זה אמיתי. וזה בגלל האדם מכיוון שבני אדם שורפים פחם ליצור חשמל, שריפת הפחם פולטת גזי חממה, גזי החממה גורמים לאור השמש להילכד ולפגוע בכדור הארץ שוב, מה שגורם לו להתחמם.
אני מקווה שכולכם יודעים שהתחממות גלובלית היא תהליך שהתמשך במשך אלפי שנים, רק לאחרונה הוא פשוט עלה במהירות לא שגרתית
כן
אנחנו כחברה צריכים להיות הרבה יותר ירוקים בסביבה ולהתחשב בדורות הבאים שלא ישאר להם הרבה זמן...
לנקות בשביל שלילדים שלנו היה כיף יותר
אנחנו כחברה צריכים להיות הרבה יותר ירוקים בסביבה ולהתחשב בדורות הבאים שלא ישאר להם הרבה זמן...
לנקות בשביל שלילדים שלנו היה כיף יותר
כמו שאמרו מעליי, ההתחממות הגלובאלית הייתה קורית גם ללא עזרתנו, ואחרי הרבה זמן הכל היה חוזר למצב הקודם כי זה חלק מסבב. הבעיה היא שבני האדם מאיצים בקצב עולה(כי הצריכה שלנו עולה) את ההתחממות לנקודה בה הסבב ישבר והמצב לא יוכל לחזור לקדמותו יותר, וזה אומר מות כל החיים על כדור הארץ...
אנונימי
בוודאי שכן. אמיתית לחלוטין.
אני לא בטוח שהאדם אחראי על זה ואני חולק על גרטה, אבל אין אף אחד שלא טוען שאין התחממות גלובלית.
אני לא בטוח שהאדם אחראי על זה ואני חולק על גרטה, אבל אין אף אחד שלא טוען שאין התחממות גלובלית.
באותו הנושא: