10 תשובות
למשטרה תראי את הסימנים והכל !!!
אנונימית
וואטדהפאק בטח שהיית צריכה לדווח!! תספרי להורים או לכל בנאדם איק שאת סומכת עליו.. זה ממש לא נורמלי
תלכי למשטרה ולא תחיי יותר בפחד
יש לך את הסימנים להןכחה
יש לך את הסימנים להןכחה
אנונימית
דבר ראשון לספר להורים!!!
ושהם יתקשרו לרשויות ויחליטו מה לעשות...
ואל תסתובבי לבד בבית ספר עד שכל העיניין הזה יסתדר!!
ורק שתדעי שהבנים האלה ובמיוחד הבת האלו הם נוראים ובחיים אל תתקרבי לטיפוסים כאלו..
ושהם יתקשרו לרשויות ויחליטו מה לעשות...
ואל תסתובבי לבד בבית ספר עד שכל העיניין הזה יסתדר!!
ורק שתדעי שהבנים האלה ובמיוחד הבת האלו הם נוראים ובחיים אל תתקרבי לטיפוסים כאלו..
וואי איזה ילדה חולת נפש מה יש לה בעיות
אפשר לחשוב מה עשית כאילו שאת חייבת לדבר איתה מי היא בכלל שהיא תגע בך דפוקה באלי להרביץ לה להעיף אותה קיבינימט חיה בסרט.
תספרי לאמא שלך
אפשר לחשוב מה עשית כאילו שאת חייבת לדבר איתה מי היא בכלל שהיא תגע בך דפוקה באלי להרביץ לה להעיף אותה קיבינימט חיה בסרט.
תספרי לאמא שלך
סליחה על המילה אבל היא פאקינג ילדה זבל סתומה ולא חברתית כלפי אף אחד, אני בטוחה שלא ייצא ממנה כלום, שהיא תחלה, שהיא תשבור את היד, שהיא תחלה במשהו, תעשו לי מינוסים על השאלה הזו אוקיי?
לה לא מגיע, היא ילדה סתומה ואת מושלמת אל תתייחסי אליהם, תעברי בית ספר, בגלל שאני יודעת כבר לאן זה יוביל, אל תתני לזה לקרות, אל תבכי, תנגבי את דמעותייך כי היא לא שווה את זה, היא חתיכת חרא אנושי וגם אותם בנים מפגרים, שימותו ונאמר אמןן, אני לא אתן לך לסבול, את הילדה הכי אמיצה שפגשתי שמצליחה לכתוב דבר כזה, את מושלמת מהממת וחזקה אוקיי.
לה לא מגיע, היא ילדה סתומה ואת מושלמת אל תתייחסי אליהם, תעברי בית ספר, בגלל שאני יודעת כבר לאן זה יוביל, אל תתני לזה לקרות, אל תבכי, תנגבי את דמעותייך כי היא לא שווה את זה, היא חתיכת חרא אנושי וגם אותם בנים מפגרים, שימותו ונאמר אמןן, אני לא אתן לך לסבול, את הילדה הכי אמיצה שפגשתי שמצליחה לכתוב דבר כזה, את מושלמת מהממת וחזקה אוקיי.
לספר להורים וגם למנהל, ללמוד להגן על עצמך ולא לתת לה לפגוע בך בכלל
שואל השאלה:
י
י
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם באו אלי הבייתה
כן הם באו אלי הבייתה
אנונימית
שואל השאלה:
כי היה עוד כמה דברים לטפל בהם
כי היה עוד כמה דברים לטפל בהם
אנונימית
באותו הנושא: