8 תשובות
מזגן כנראה
שימו לב שאתם לא משאירים מכשירים ואורות דלוקים
ואתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה? לא יהיה לך חשמל ומים...
ואתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה? לא יהיה לך חשמל ומים...
שואל השאלה:
לא נגעתי במזגן!!! אני בקושי בבית!! אני ממש מתפוצץ מעצבים
לא נגעתי במזגן!!! אני בקושי בבית!! אני ממש מתפוצץ מעצבים
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם ככה מת לעוף מהדירה אז לא אכפת לי!
אני גם ככה מת לעוף מהדירה אז לא אכפת לי!
אנונימי
זה מה שקורה כשלמדינה יש מונופול על החשמל ועל המים. צריך להפריט הכל
אנונימי
שואל השאלה:
ואני חי בשכונה ענייה.... ועוד עם 4 שותפים.. אני בקושי בבית !!!
ואני חי בשכונה ענייה.... ועוד עם 4 שותפים.. אני בקושי בבית !!!
אנונימי
יש יותר לישראל מהמחירים.. והם בהחלט חרא פה, אבל אל תגזים, יש פה גם חיובי. מבינה את העצבים שלך אבל. תנסו להפחית עם המזגן והאורות והכל..
שואל השאלה:
לא משתמש במזגן!
הדבר היחידי שטוב בארץ זה המזג האוויר.. אולי אם גרים בתל אביב ויש כסף זה די סבבה.. אחרת זה מעפן ((וגם תל אביב היא די בינונית)
לא משתמש במזגן!
הדבר היחידי שטוב בארץ זה המזג האוויר.. אולי אם גרים בתל אביב ויש כסף זה די סבבה.. אחרת זה מעפן ((וגם תל אביב היא די בינונית)
אנונימי
באותו הנושא: