5 תשובות
לא הטעם שלי
לא
זה יותר מדי וורוד ונוצץ
לא אוהבת דברים כאלה
גם האוזניים האלה בולטות וזה לא נוח
היה לי מגן כזה
אני חושבת שהוא ממש יפה
ואז מה אם הוא מצועצוע או ילדותי, הוא יפה וזה כיף להסתכל על זה .
אם היה לזה פחות נצנצים כן
לא
כי הוא מזעזע