תשובה אחת
רוב הפעמים כן, אם אין לך את הנתונים הדרושים כמו דפר את לא תקבלי אפילו את התפקיד בשאלון העדפות
אלא אם כן את באמת חושבת שהתפקיד שמגיע לך ויש לך את היכולות, אז יכולה לנסות לערער ולשלוח להם בקשות למיונים.

כי הם קבעו נתונים מסויימים בגלל סיבה, אם אין למישהו את הנתונים רוב הסיכויים שאין לו את היכולות לביצוע התפקיד ברמה הטובה ביותר.