14 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא מדבר עם אנשים
אבל אני לא מדבר עם אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מסוגל לדבר עם בנות אבל
אני לא מסוגל לדבר עם בנות אבל
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי פעם ולא הצלחתי. תודה אבל באמת שאני לא מומחה לדברים האלה
ניסיתי פעם ולא הצלחתי. תודה אבל באמת שאני לא מומחה לדברים האלה
אנונימי
שואל השאלה:
26
26
אנונימי
שואל השאלה:
הוא כבר הגיב לי כמה פעמים, אני מתעלם מהעצות שלו כי הוא תוקפני ומטיף מוסר, אני פחות מתחבר לזה
הוא כבר הגיב לי כמה פעמים, אני מתעלם מהעצות שלו כי הוא תוקפני ומטיף מוסר, אני פחות מתחבר לזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר לא במצב נפשי טוב בכלל
אני כבר לא במצב נפשי טוב בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב.. אני במצב נפשי לא טוב בכלל
אני לא יודע אם אפשר להמשיך ככה...
טוב.. אני במצב נפשי לא טוב בכלל
אני לא יודע אם אפשר להמשיך ככה...
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר לא יודע אם יש טעם בחיים האלה
אני כבר לא יודע אם יש טעם בחיים האלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש נורר
אני מרגיש נורר
אנונימי
זה ה goal שלך, למצוא ידידות?
אולי אתה צריך קואצ'ר. או לפחות, פסיכולוג.
זה מקרה פרטי שמצריך התייחסות של איש מקצוע, שידע להגיד איפה הבעיה שלך נמצאת ולעזור לך להתקדם שלב אחר שלב, ובעיקר ללמוד מטעויות. הבנתי שאתה בכוונה לא מציין מה האבחון שלך, אבל זה כן חשוב כי התשובה משתנה מאדם לאדם. ופתרון שמתאים לאדם אחד, לא בהכרח מתאים לאחר. כל אחד והקלפים שלו, you know? זה או להמשיך לבכות או לקבל את זה שזה המצב בו אתה נמצא, ולהתחיל לחפש פתרונות. והפתרון שלך לא מתחיל במציאת ידידה, לדעתי.
אולי אתה צריך קואצ'ר. או לפחות, פסיכולוג.
זה מקרה פרטי שמצריך התייחסות של איש מקצוע, שידע להגיד איפה הבעיה שלך נמצאת ולעזור לך להתקדם שלב אחר שלב, ובעיקר ללמוד מטעויות. הבנתי שאתה בכוונה לא מציין מה האבחון שלך, אבל זה כן חשוב כי התשובה משתנה מאדם לאדם. ופתרון שמתאים לאדם אחד, לא בהכרח מתאים לאחר. כל אחד והקלפים שלו, you know? זה או להמשיך לבכות או לקבל את זה שזה המצב בו אתה נמצא, ולהתחיל לחפש פתרונות. והפתרון שלך לא מתחיל במציאת ידידה, לדעתי.
היי אני פה.
שואל השאלה:
ברור שהוא לא. כי אנשים הרסו לי את החיים והכניסו אותי לכל כך הרבה בעיות שאין לי מושג איך לצאת מהם
ברור שהוא לא. כי אנשים הרסו לי את החיים והכניסו אותי לכל כך הרבה בעיות שאין לי מושג איך לצאת מהם
אנונימי
מה עושים כשאין מושג?
אנונימית
באותו הנושא: