התחברות
הרשמה
לבוא עם זה ליומולדת ועם נעליים לבנות של אדידס זה פאדיחה? -
קישור מצורף
אמרו לי לא ללבוש אדידס עם נייק ואני לא חושב שזה מספיק חגיגי מה אתם אומרים?
1 בדצמבר 2019, 17:53
נעליים
אדידס
Adidas
Nike
נייק
2 תשובות
זה אחלה לדעתי
ח
חַיָּה בִּשְׁבִיל אוֹכֵל.
לדעתי זה ממש סבבה
A
Apf
באותו הנושא:
פאדיחה לבוא לבית ספר עם אותם נעליים שלושה ימים ברצף?
לגיטימי לבוא ליומולדת של שתי בנות ולהביא רק לאחת מתנה (כסף)
חייב לבוא ליום המאה עם נעליים סגורות?
פדיחה לבוא עם נעליים כאלה ליום הראשון ללימודים?
איך להגיד למישהי שאני לא אוכל לבוא ליומולדת אם כבר הסכמתי ואמרתי שאשמח מאוד לבוא?
פדיחה לבוא עם נעלי אדידס השחור לבן ליום הראשון ללימודים?
ג'ינס בויפרדנד בהיר, חולצה לבנה צמודה ונעליים לבנות (עם תכשיטים קצת) זה סבבה ליומולדת של סבתוש במסעדה?
זה פאדיחה לבוא לבית ספר כל יום עם אותם נעליים?
גינס שחור, חולצה לבנה חלקה די חגיגית, גקט גינס שחור עם טיפה קרעים ונעליים לבנות מתאים ליומולדת של חברה?
פדיחה לבוא עם נעליים לא חדשות מחר לבית ספר?
בנות הייתן שמחות אם בת דודה שלכן הייתה קונה לכן ליומולדת 17 נעלי פילה?