4 תשובות
נראה לי כבר נגמר, זה חודש נובמבר

וזה כל הקטע, יש מלא הנחות אז מיליון אנשים באים ויש עומס וזה.
נגמר
אנונימית
.
אנונימית
מחר יש עוד יום כזה של הנחות (סייבר מאנדיי) לפחות בחלק מהמקומות