4 תשובות
נראה לי כבר נגמר, זה חודש נובמבר
וזה כל הקטע, יש מלא הנחות אז מיליון אנשים באים ויש עומס וזה.
וזה כל הקטע, יש מלא הנחות אז מיליון אנשים באים ויש עומס וזה.
נגמר
אנונימית
.
אנונימית
מחר יש עוד יום כזה של הנחות (סייבר מאנדיי) לפחות בחלק מהמקומות
באותו הנושא: