5 תשובות
מה?
תהיי מה שבא לך
לא כל כך הבנתי
תהיי מה שבא לך
לא כל כך הבנתי
מה
פשוט זה מעשה פמיניסטי לא לגלח את הרגלים, זה התרסה נגד שאר הבנות והמקובלויות החברתיות. זה לגמרי טיבעי שאנשים לא יאהבו את זה שאת מתרחקת מהם ולכאורה מזלזלת במה שהם עושים, ולכן הם קוראים לך פמיניסטית ונפגעים.
כך או כך זאת בחירה שלך, יום אחד כשתתחילי לחפש בן זוג וזה אז יתחיל להיות לך חשוב גם לגלח, למען עצמך. עד אז זה לא באמת משפיעה עלייך
כך או כך זאת בחירה שלך, יום אחד כשתתחילי לחפש בן זוג וזה אז יתחיל להיות לך חשוב גם לגלח, למען עצמך. עד אז זה לא באמת משפיעה עלייך
יש בנות שלא מורידות שיערות כי מבחינתן הן לא שונות מגברים שלא מורידים אבל אם את לא מורידה כי את לא רוצה או לא אוהבת לגלח /שעווה וכאלה בחירה שלך וזה לא אומר שאת פמיניסטית
זה לא קשור, איך קוד התנהגות מסוים שאת אמורה לפעול בו כי את אישה, אני ממליצה לך להוריד אבל את לא חייבת.