8 תשובות
כי לא כולם רוצים לשחק כדורסל
הנה אני גבוהה נגיד ואני לא משחקת כדורסל ואני לא אוהבת כדורסל
כי הם לא אוהבים כדורסל?
אנונימי
שואל השאלה:
שתדעו לכם זה לא בסדר
אני בתור גבוהה שונאת כדורסל
למה יש אנשים עם קול יפה שלא זמרים
למה יש אנשים חזקים ומהירים שלא משחקים טניס
אנונימי
לכל אחד יש תחביבים אחרים .. אני טוב בקפיצות והיתי יכול ללכת לנינגה ישראל ולהיות פרקוריסט או ללכת לאקרובטיקה ובכל זאת אני בוחר בכלל להתעסק במחשבים...
כל אחד אוהב דברים אחרים ומתחבר לדברים אחרים ומבנה גוף ופוטנציאל במשהו לא מחייב אנשים למשש אותו אם הם לא רואים צורך בכך
מה הקשר
זה כמו למה יש אנשים יפים שהם לא דוגמנים.

כי הם לא רוצים