5 תשובות
האמתי עדיף לך להיות עם מדים של בנים כי מדים של בנות זה צמוד ברמה שזה פשוט מיני
וצריך גומיות בלי קשר
וצריך גומיות בלי קשר
חייב גומיות מצ יתן לך תלונה ואז חבל לשבת ריתוק על חרא כזה
שואל השאלה:
אני מתכוונת לגומיות, מדי בנות אסור גומיות ומדי בנים חובה גומיות, השאלה אם ישימו לב שאני בלי גומיות
אני מתכוונת לגומיות, מדי בנות אסור גומיות ומדי בנים חובה גומיות, השאלה אם ישימו לב שאני בלי גומיות
אבל את עם מדי בנים, אז כן, תשימי גומיות
בטח שישימו
באותו הנושא: