התחברות
הרשמה
אם אני שותה עכשיו דוקטור פפר והולך לישון ב11, יהיה לי קשה ממש להירדם?
30 בנובמבר 2019, 20:11
שינה
עייפות
לילה
הירדמות
בוקר
2 תשובות
לא ממש
ב
בחור?
לא
H
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
באותו הנושא:
זה נורמלי שאני שותה עכשיו קצת וודקה לבד בחדר לפני שאני הולך לישון?
ראיתי עכשיו סרט אימה ואני צריכה ללכת והולך להיות לי סיוטים אני בחיים לא אצליח לישון עכשיו מה לעשות?
למה אני ישן 8-9 שעות בלילה והולך לישון ב11 ועייף כל הבוקר?
אני קם בבוקר עם דיכאון, מתפקד עם דיכאון, והולך לישון לפעמים עם דמעות מדיכאון.. מה לעשות ?
ארוחת בוקר 11:00 ארוחת צהרים 16:00 ארוחת ערב 2:00 ממש גרוע? אם אני קם בצהרים והולך לישון לפנות בוקר
זה נכון שהחמאס רק מתחמש עכשיו והולך לתקוף בלילה?
לישון עכשיו ולישון ארבע שעות או לא לישון?
לא ספאם: אני מקפיד להתקלח ב22:20 והולך לישון ב23:40 אז יש לי OCD?
שאלה לבנות, גבר שהולך לעבודה ואחרי עבודה מתאמן ויושב בפארק והולך לישון ככה על אופן יום יומי זה משעמם אותכם ?
הוא אמר לי שהוא עייף והולך לישון אמרתי לו לילה טוב והוא לא אמר לי גם
מה הסיכויים שמישהו עכשיו איפשהו בעולם ממש עכשיו, בשנייה הזאת, שותה מים?