7 תשובות
שואל השאלה:
כי רק התחלתי השבוע זה השבוע השני שלי
אה
תתחילי להרים את הטונים
שואל השאלה:
אפשר תגובה רצינית?? אני ממש כועסת על זה
אז תפני לאחראי על הרכזת
למה הרכזת לא נותנת לך לעבור?נימקה את הסיבה?
שואל השאלה:
הרכזת לא נותנת לי לעבור וגם ההורים שלי
(נאמנים פליז רחמים אל תמחקו את השאלה אני חייבת עזרה!)
אמרתי להם שמשעמם לי ולא טוב לי והם לא מאמינים לי ולא מקשיבים כי "רק התחלתי" אבל לא אכפת לי מזה שרק התחלתי כי אני לא רואה את עצמי שם שנה שלמה
לאחראי

תעדי רעש