3 תשובות
השארת אותו בחוץ שעה? עדיף לא לאכול אותו.
תכיני חדש
תכיני חדש
שואל השאלה:
סה מגעיל אותי שהוא קר, כאילו קר זה סבבה פשוט לא ככה.. תחשבי שזה היה במקרר כמה שעות ואחרי שמתבלנים וכל זה
סה מגעיל אותי שהוא קר, כאילו קר זה סבבה פשוט לא ככה.. תחשבי שזה היה במקרר כמה שעות ואחרי שמתבלנים וכל זה
אנונימית
משאירה אותו בחוץ
באותו הנושא: