10 תשובות
באיזה אתר זה?
אל תקחי סיכון
לא אל תיקחי
לפי דעתי לא, בגלל שכמו שאמרת זה מחודש ובגלל זה זה זול
2600 שקל למחודש? לא הייתי לוקח את הסיכון בכלל.
שואל השאלה:
בטוח? זה לא שהוא משומש או משהו ואז איפסו את כל הנתונים?
וזה מאתר אמין
בטוח? זה לא שהוא משומש או משהו ואז איפסו את כל הנתונים?
וזה מאתר אמין
אנונימית
שמעי גם אם זה מחודש ב4000 שקל זה נשמע קצת הזוי.. זה *מחודש* לא *חדש* וחוץ מזה, גם זה יכול גם לבוא לך עם שברים וסדקים וואטאבר (אם אין אחריות בכלל אכלת אותה)
שואל השאלה:
יש אחריות לשנה
יש אחריות לשנה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא משנה אני כנראה אוותר על זה, תודה :)
אבל לא משנה אני כנראה אוותר על זה, תודה :)
אנונימית
לא
באותו הנושא: