5 תשובות
חודשיים וחצי
בכל החודשיים וחצי האלו נכנסתי פעמיים לסטיפס, פעם אחת כי הייתה לי שאלה ופעם שנייה כדי להגיד למישהו מזל טוב...
וואי הייתי לי הפסקה לאיזה שנתיים
7 שעות