התחברות
הרשמה
רק לדעתי זאת המוזיקה הכי יפה שנוצרה אי פעם? -
קישור מצורף
29 בנובמבר 2019, 18:18
להקות
רוק
2 תשובות
אני רק מנסה להבין מאיפה זה מוכר לי
T
The night we met
שואל השאלה:
הסרט inception
E
Eclipse1
באותו הנושא:
מי לדעתכם הלהקה הכי מיותרת שנוצרה?
למה אנשים חושבים שרק מוזיקה מפעם היא טובה או שכל מה שנוצר בשנות ה-2000 ומעלה הוא לא טוב?
מה לדעתכם סרט האנימה הקולנועי הטוב ביותר שנוצר אי פעם?
רק לדעתי בת צריכה לשמוע פופ ובן מטאל? פופ זה מוזיקה נשית ומטאל גברית ומי ששומע את המוזיקה של המין השני די מוזר לדעתי.
מה הזוג הכי טוב לדעתכם שנוצר בסדרה?
*לדעתי* מ2015 המוזיקה הדרדרה ויש רק מישהו אחד שיכול להציל אותה
רק לדעתי המוזיקה של הסיקסטיז הכי טובה שיש?
רק לדעתי אנשים ששומעים רק מוזיקת מיינסטרים הם משעממים ואין כ"כ מה לדבר איתם בנוגע למוזיקה?
מה הסדרה הבינלאומית הכי טובה שנוצרה לפי דעתכם?
המשחק וידאו הכי טוב שנוצר אי פעם?(לדעתכם)
אהלן קוראים לי חמוטל ורציתי לדעת מה דעתכם על עדן חסון המלך של המוזיקה.!