6 תשובות
לי יש את הa70 והוא דווקא מצויין
לא ניראה לי טוב הa10
חח מסתבר שזה הטלפון שלי
לדעתי ממש שווה, זה גם ממש זול וגם טלפון אחלה לגמרי, אני אוהבת :)
שואל השאלה:
מה היתרונות והחסרונות שלו?
אנונימית
^ חסרונות - המצלמה לא וואו, אין יותר מידיי אחסון, אבל בשבילי זה מספיק לפחות.
היתרונות - נוח, מהיר, זול, יפה, מסך ארוך, סוללה טובה, חזק. אני איתו כזה איזה שנה+ והוא מתפקד מעולה בדיוק כמו בהתחלה.

כאילו לדעתי זה טלפון מאוד בסיסי ובשבילי זה ממש סבבה, כי אני באמת לא צריכה יותר מידיי. אם את חייבת מצלמה או מלא איחסון לכי על משהו אחר, אבל לכל שאר הצרכים באמת שהוא ממש סבבה.
יש a10 ב500 גם..