9 תשובות
תבדוק במכשיר שלך בnotifications, יכול להיות שמשהו נכבה שם
אז כנס להגדרות ותכתוב בחיפוש: "notifications" אם המכשיר באנגלית ואם הוא בעברית אז תכתוב: "התראות". זה יראה לך רשימה של כל האפליקציות ותחפש שם את הדיסקורד, ותבדוק שהתראות על הודעות קבוצתיות הן על "on"
שואל השאלה:
לא נכבה פועח
לא נכבה פועח
אנונימי
אז תבדוק בהגדרות של הדיסקורד עצמו, גם שם יש את הnotifications ואולי שם זה כבוי
שואל השאלה:
בדקתי שם גם לא כבוי
בדקתי שם גם לא כבוי
אנונימי
אז אני חושבת שאין ברירה, תבדוק את הסיסמה לאקאונט שלך(כדי שתוכל לעשות אחרי זה log in). תמחק את האפליקציה ותתקין שוב
שואל השאלה:
אנדרואיד
אנדרואיד
אנונימי
איזה סוג מכשיר יש לך? אנדרואיד או אפל?
שואל השאלה:
איפה זה?
איפה זה?
אנונימי
באותו הנושא: