10 תשובות
שואל השאלה:
סוודר אדום(אחלה שם) זה דווקא ממש נוח..
אנונימית
לא, זה נראה טוב :)
Kir
אם זה נראה עלייך טוב אז לא
לדעתי זה לא נראה טוב
אנונימי
כל אחת ומה שהיא אוהבת אבל תיהי בטוחה שכולם יקראו לה לסבית (זה לא אומר שהיא באמת כזאת אבל)
אנונימית
זה נראה ממש טוב אם יש לך פנים נשיות, לדעתי. עם עגילים ענקיים זה מושלם.
לא פדיחה בכלל.לל הלוואי שהיה לי אומץ
שימי עגילי חישוק , תתאפרי יפה תתלבשי נשי תיראי פצצה
אני אישית לא אוהבת
לדעתי כן אבל כל אחת והטעם שלה
לדעתי זה או יכול להיות ממש יפה או לא מחמיא בכלל
אם זה יפה ומתאים לך לפנים זה מהמם וחמוד לדעתי
אנונימית