10 תשובות
שואל השאלה:
סוודר אדום(אחלה שם) זה דווקא ממש נוח..
סוודר אדום(אחלה שם) זה דווקא ממש נוח..
אנונימית
לא, זה נראה טוב :)
אם זה נראה עלייך טוב אז לא
לדעתי זה לא נראה טוב
אנונימי
כל אחת ומה שהיא אוהבת אבל תיהי בטוחה שכולם יקראו לה לסבית (זה לא אומר שהיא באמת כזאת אבל)
אנונימית
זה נראה ממש טוב אם יש לך פנים נשיות, לדעתי. עם עגילים ענקיים זה מושלם.
לא פדיחה בכלל.לל הלוואי שהיה לי אומץ
שימי עגילי חישוק , תתאפרי יפה תתלבשי נשי תיראי פצצה
שימי עגילי חישוק , תתאפרי יפה תתלבשי נשי תיראי פצצה
אני אישית לא אוהבת
לדעתי כן אבל כל אחת והטעם שלה
לדעתי זה או יכול להיות ממש יפה או לא מחמיא בכלל
אם זה יפה ומתאים לך לפנים זה מהמם וחמוד לדעתי
אם זה יפה ומתאים לך לפנים זה מהמם וחמוד לדעתי
אנונימית
באותו הנושא: