9 תשובות
לא, נראה לי סתם בזבוז כסף, ממילא מעלים את זה ליוטיוב למי שרוצה לצפות
לא
לא
?
רק זה מה שחסר לי
רק זה מה שחסר לי
אני לא הולך לפסטיגל כבר שנים
לצערי
אמא שלי קנתה כרטיסים אבל יכול להיות שחברה של אחותי תלך איתן
אמא שלי קנתה כרטיסים אבל יכול להיות שחברה של אחותי תלך איתן
לא אין לי למה
כבר 5 שנים אני לא הולכת
כבר 5 שנים אני לא הולכת