7 תשובות
שימי בושם, וספרי גוף ( טיפ ממני- לא להשפריץ רק על הגוף והבגדים אלא גם על השיער, זה משמר את הריח)
שואל השאלה:
מה אני עושה ונגיד איך לי ספרי גוף
מה אני עושה ונגיד איך לי ספרי גוף
שואל השאלה:
אם אני אשפריץ בושם על הבגדים שלי עכשיו וגם מחר על השיער והכל יהיה לי ריח? כי אני תמיד שמה מלא בושם ופשוט הריח לא נשאר
אם אני אשפריץ בושם על הבגדים שלי עכשיו וגם מחר על השיער והכל יהיה לי ריח? כי אני תמיד שמה מלא בושם ופשוט הריח לא נשאר
אז א תקני ספריי גוף.
ב אם תרססי היום לא ישאר הריח עד מחר
ג תרססי גם על השיער
ד תחליפי לבושם חזק יוצר
ב אם תרססי היום לא ישאר הריח עד מחר
ג תרססי גם על השיער
ד תחליפי לבושם חזק יוצר
דואורדורנט(רגיל)
בושם גוף(ויקטוריה סיקרט)
בושם רגיל( לה ויה אה בל)יש לו ריח טובב והוא גם נתפס על הגוף.
לפעמים אני גם שמה סוכריית מנתה או מסטיק חריף אבל זה כי אני אוהבת וזה גם עושה ריח טוב.
בושם גוף(ויקטוריה סיקרט)
בושם רגיל( לה ויה אה בל)יש לו ריח טובב והוא גם נתפס על הגוף.
לפעמים אני גם שמה סוכריית מנתה או מסטיק חריף אבל זה כי אני אוהבת וזה גם עושה ריח טוב.
שואל השאלה:
אני הכי היגיינית שיש אבל הריח פשוט לא נשאר ואני לא מסינה חמה
אני הכי היגיינית שיש אבל הריח פשוט לא נשאר ואני לא מסינה חמה
או דה טואלט לא נשאר הרבה זמן . פרפיום נשאר
לאחר מקלחת , לשים דאודורנט, לשים בושם, ואחר כך קרם גוף.
תוכלי לאחר 3-4 שעות, שוב להתבשם ולשים קרם על הידים והצואר- ושוב יהיה ריח רענן.
רצוי בושם לא מתוק , אלא פרחוני .למשל:lanvin- eclat d'arpege e.d.p, יש בקבוק קטן של 30ml בסופר פארם , שאפשר לשים בתיק.
לאחר מקלחת , לשים דאודורנט, לשים בושם, ואחר כך קרם גוף.
תוכלי לאחר 3-4 שעות, שוב להתבשם ולשים קרם על הידים והצואר- ושוב יהיה ריח רענן.
רצוי בושם לא מתוק , אלא פרחוני .למשל:lanvin- eclat d'arpege e.d.p, יש בקבוק קטן של 30ml בסופר פארם , שאפשר לשים בתיק.
באותו הנושא: