3 תשובות
מנקודת המבט שלהם גירסאת הסרט אמורה להקים את הספר לתחייה ולתת את הפרזנטציה הטובה ביותר למען הקוראים הבאים שיהיו מעוניינים בספר, ולכן הם מתעצבנים אם משנים דברים חשובים והכרחיים ביצירה.
לי באופן אישי הדבר אף פעם לא הפריע
שואל השאלה:
גם אני אוהב שהסרט נאמן למקור אבל לפעמים זה לא אפשרי כי אלה מדיומים שונים ולפעמים... היוצרים של הסרט לא מנסים ליצור את אותו סיפור בדיוק רק הפעם על המסך אלא לקחת השראה ולתת לזה את הפרשנות שלהם.
זה יותר מעצבן כשנותנים את הביקורת הזאת על סרט שמבוסס על מיתוס כי כמעט תמיד הסרט או הספר מנסים ליצור עולם וסיפור משלו, או לפחות פרספקטיבה מודרנית לסיפור, וגם בלי זה - זה ממש בזבוז לשנוא סרטים וספרים רק כי "הם לא כמו המקור".
אנונימי
כן, ואם זה לגמרי נאמן למקור הם שונאים את זה בגלל חוסר מקוריות