4 תשובות
ללמוד עם חברה או עם מישהו מהמשפחה..
אנונימית
תנסי ללמוד עם חברה .
לפעמים הכל נקלט יותר מהר אם לומדים עם מישהו שקרוב אלינו
שיהיה בהצלחה במבחן
מקווה שהתחלת ללמוד,אני זוכר שזה קרה לי ולמדתי יומיים ונכשלתי.....זה תלוי גם בקליטה שלך אבל פשוט תתכונני,נקווה לטוב.