64 תשובות
אני בספק שהוא עשה את זה ורץ לספר לך הוא חושב כמו ילד טיפוסי בן 14 ואם הוא באמת שכב ורץ לספר לך הוא ממש מסכן
את לא צריכה להרגיש נורא כי הוא ילד מזעזע ומגעיל
אנונימית
הוא סתם אמר לך כדי לעצבן אותך
מה לעזאזל. בן 14? מה שהפריע לי בשאלה שאשכרה ילד בן 14 החליט להכניס את בוטנו לתוך גוף האישה. אבל תפסיקי לבכות, אקס לא? חיים שלא, אם אקס את לא אמורה לשכוח ממנו בעיקרון?..
שואל השאלה:
אבל הוא עשה את זה לפני שבועיים אז הוא לא רץ לספר לי ישר .. להפך הוא בכלל לא רצה להגיד לי
וכן גם אני הופתעתי כי תמיד ידעתי שהוא רוצה אבל הוא אף פעם ניסה אפילו לעשות איתי כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אקס אקס אבל עדיין מאוהבת בו ..
אנונימית
למה בכלל את בקשר איתו?
כאילו כן הגיל שלכם קצת צעיר מדי(מאוד צעיר) אבל זה לא אמור לשנות לך אם הוא שכב עם מישהי אחרת כי הוא כבר לא שלך
הוא נפרד ממך מה הבעיה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה כן משנה לי ! זה פשוט מפריע לי שהוא עשה את זה וזה כל כך פוגע בי
אנונימית
הוא עשה מה שהוא רוצה, הגיוני שזה יפגע בך, אבל דברים כאלה רק גורמים לך להבין כמה הוא לא שווה את זה
תנסי לשכוח ממנו הוא האקס שלך לא החבר שלך.
תבלי עם בנים אחרים תבלי עם חברות תחשבי כמה שהוא חרא
דרך הכאב את לומדת שהוא מרוכז בעצמו .
זה לא שאת לא אהובה , זה שהוא לא יודע עדיין להרגיש רגשות עמוקים . הוא עדיין ילדותי , ומחפש את הכיף מבלי להתחייב.
אולי זה באמת לא מה שאת צריכה . אינו מסוגל לתת לך את מה שאת צריכה .
כעת זה באמת כואב, אך עדיף לך לדעת את האמת עליו. וזה יעזור לך לשכוח אותו .
הרגישי טוב.
תראי, במידה והוא שכב איתה אחרי שנפרדתם זה לא בעיה שלו. הכי דוגרי.

את תצטרכי לקבל את זה ותביני שאם כמה שאת אוהבת אותו הוא לא שם עלייך. אם הוא זה שאמר לך את זה אז זה מוכיח שהוא רוצה לשחק לך ברגשות.

בתור אחד שבגדו בו פעמיים (במהלך הזוגיות), צריך להמשיך עם החיים.
ואתן לך כמה עצות - אל תתני לו להשתלט עלייך. לא משנה באיזה דרך.
ואל תפתחי ציפיות במידה והוא יהיה נחמד כלפייך.
שמעי הוא התקדם מהר מידי, אני לא חושבת שהוא בכלל אהב אותך.
תשחררי ממנו הוא מחפש רק סטוצים.
אני יודעת שזה קשה אבל קחי את הזמן ותביני שזה בסך הכל עוד סטוץ שלו, הוא לא אמר לך "יש לי חברה" הוא אמר שהוא שכב עם מישהי.
אנונימית
יניב
תפסיקו להתנהג כאילו בגיל 14 זה לא פוגע.
אני התאהבתי בגיל 12 ובגיל 13 וגם אני ממש נפגעתי, זה אהבות ראשונות וזה הכי כואב.
^ואי דיי
יש ילדים שבאמת מתאהבים בגיל הזה לא כולם כמוך
אתם עדיין ילדים למה את צריכה להכנס לתוך הדרמה הזאת?
לאנשים שאומרים שזה רק גיל 14 ובלה בלה בלה.
אני בת 13 ואני יכולה להגיד שהבגרות של סביבות הגיל שלנו יכולה להיות בדיוק כמו של ילדים בני 16-17.
בגלל זה אני תמיד אומרת שגיל זה רק מספר.
תקשיב אם לא היה כתוב לך שאני בת 13 הייתה חושב שאני יותר גדולה.
זה נקרא בגרות נפשית.
אני יכולה להיות בת 13 ולהתנהג ולדבר כאילו אני בת 16 17.
אז כן גיל זה רק מספר.
ילד בן 6 יכול להתנהג כאילו הוא בן 10 מבחינת בגרות נפשית.
הנורמלי היחיד באתר
לא צריך להגזים. בן 6 בקושי מדבר אבל מבחינת אופי וידע אצל כולם זה שונה, כן האופי ההתנהגות והידע משתנה עם השנים אבל כל אחד מבין יותר במשהו אחר.
לי לדוגמא יש הרבה ידע על תזונה נכונה ובאנגלית כי אני קוראת ספרים באנגלית ורוב הילדים בכיתה שלי לא יודעים מה שאני יודעת בנושאים האלה, גם ההורים שלי לא מבינים כל כך.
ההורים שלי בני 52 לצורך העניין, אז כן בעניין הידע גיל זה רק מספר כי כל בן אדם מתעניין בנושאים אחרים ובגלל שאני מתעניינת בנושאים המסוימים האלה יש לי ידע נרחב בהם.
אם מישהו מבוגר יגיד לי "מה את מבינה בתזונה את ילדה את צריכה לאכול ... ו...." זה זלזול וזה קרה לי כמה וכמה פעמים.
אין לי כוח להסביר לכם ועד שלא תתקלו בזה לא תבינו.
בקיצור זה שהיא בת 14 לא אומר שהיא לא יכולה לחוות דברים כאלה ולא אומר שאתם צריכים להגיד לה "אבל ילדה את בת 14".
אם היא לא הייתה אומרת שהיא בת 14 לא הייתם מגיבים ככה וזאת עובדה.
היום הדור מתפתח יותר מאשר כשהוא היה פעם.
ונמאס לי כבר מהזלזול של ילדים כמוכם.
זה שאנחנו בני 13 14 לא אומר שאנחנו לא כמוכם וחוץ מי זה זה כולה כמה שנים הבדל תפסיקו לזלזל ולהתנשא מאלינו
אוי הוא רק בן 14 מה נסגר
ילדה בת 13 קוראת לנו ילדים xd
שבו לשחק מיקמק בכל זאת - גיל 14..
אני לא אתמוך בדעה של ילדים חוצפנים שמחפשים לעשות יחסי מין בגיל צעיר , למרוד ולעשות מה שבא להם.
מה נסגר עם ילדים בני 14
כאילו, זה לא בסדר
באמת
אנונימית
אחד: בחיים אל תכליל אנשים.
שתיים:לא קראתי לכם ילדים רק אמרתי שאתם מזלזלים ומתנשאים בגלל שאנחנו יותר קטנים מכם וזה ממש מפגר בעיני.
שלוש:לא כל הדור שלנו עושה את זה זה חלק מעוד קטן מהדור שלנו שאליו שומעים הכי הרבה.
ארבע: אולי אני בת 13 מתוק אבל יש לי חוכמת חיים,הבנה של חיים ובגרות שלחצי מהאנשים בגיל שלך אין בגלל שעברתי הרבה מאוד דברים יחסית לגיל שלי.
באיזה זכות אנשים כמוך שופטים נערים בגיל שלי ואומרים לנו שאנחנו רק ילדים ומזלזלים בנו בצורה הכי מגעילה שיש בגלל הגיל שלנו תגיד לי רק באיזה זכות?
האמירות שלך רק מראות כמה שאתה תינוקי לאומתי.
אתה אפילו לא מבסס את הדעה שלך על משהו רק אומר שבגלל שאני בת 13 אני ככה וככה.
בני 14-13 לא יוכלו להבין מה שבני 18-17 מבינים ,הסקס שלנו יותר טוב וההבנה שלנו וההבדל בין חברים וסטוץ הרבה יותר ברור
ואנחנו באמת מרגישים אהבה אמיתית לא כמו ילד שראה מישהי עם טיפה ציצי והתלהב
אנונימית
חחח איזה חוכמת חיים יש לך בדיוק?
מה כבר עברת ?
אנונימית
את אמורה לבכות לגביו, את אמורה להיפגע, את אמורה להתגעגע, להרגיש שהוא עוד שלך, כי הרגשות שלך, בעיקרון, מנסים להילחם עליו, לא לאבד תקווה, סוג של
לא התייאשת ממנו, בעיקרון.

וזה תהליך בריא, מאוד, שאנחנו מתפתחים דרכו, כולנו(:

כרגע, את תבכי לא מעט, תשתדלי לא לעשות משהו שתתחרטי עליו, ותמצאי מקום לבכות בו, חבר, זר באינטרנט, אני, בשאלה אנונימית, מה שבאמת נוח לך.

ואל, אל, תאשימי את עצמך, כל אדם אי פעם, יפרד, ונפרד ממשהו, אולי באשמתו, אבל אם את לא מתכוונת לשכתב רגשות של מישהו, את לא נחשבת אשמה, בכלל.

עכשיו, לאורך זמן, את תעברי הלאה, ואת תלמדי לעשות את זה, בצורה בריאה, לבקש עזרה, ולדבר על זה, בידיעה שאת יוצאת אדם טוב יותר אחרי הפגיעה, קנאה, הכעס, השלמה, ושאר דברים פסיכולוגיים.


תשחררי את מה שאת צריכה, עם מספיק מוזיקה, ואז תראי משהו מצחיק, או תצאי עם חברות, את תרגישי טוב יותר, כרגע את לומדת להתמודד, כשאת לא


בהצלחה.
לאף אחד אין בעיה עם ילדים בני 13-14 הרוב סבבה אבל יש כאלה שמתנהגים ממש מגעיל ומשחקים אותה גדולים ומבינים (בדברים שהם לא אמורים) גם כשאני הייתי בת 14 היו ילדים כאלה והתרחקתי מהם
אנונימית
יהב חלאס את לא בגיל שלנו את לא יכולה להתנשא מעלינו

כן אני מתייחס אלייך בתור ילדה כי את רק בת 13
את ילדה מה לעשות?!
יש לך הוכחות שהוא עשה את זה ? או שהוא משקר לך כדי לעצבן אותך ..
וואו, מקווה שמי שעשתה את זה איתו לא הייתה גם בת 14 (או מעל 15, או מתחת ל14)
*וואו, זה צעיר מידיי
מסכימה עם נישנושית כאילו לאן הדור הזה יגיע
אני מסיימת את הדבר הזה ברגע זה כי זה ממש דיון מפגר.
ותאמיני לי שעברתי המון דברים בחיים שלי ואני עד היום עוברת אותם.
אם תקשי ממני עצות על דברים שקשורים לגיל שלך אני אדע איך לעזור לך ואני כבר עשיתי את זה ועושה את זה.
אני מדברת עם אנשים שגדולים ממני ועוזרת להם והגיל שלי לא מורגש שאנחנו מדברים והם לא מחשיבים אותי כקטנה בגלל הגיל שלי.
גיל זה רק מספר כי אופי ובגרות זה מה שמוביל אותך בחיים לא הגיל שלך.
זה פשוט עצוב שזה מה שאתם חושבים ושאתם מכלילים את כולם בגלל שאתם חושבים שזה שאתם יותר גדולים נותן לכם את הכוח להגיד שאתם מבינים יותר.
ואהבה בגיל 13 של היום זה אהבה.
תחיו בגיל 13 כיום ותבינו שאני צודקת.
לכל מי שמדבר על הדור שלנו וכמה שהוא רע.
מה אתם חושבים שהיה פעם? פעם היו מתחתנים בגילאים האלה בגלל פרימיטיביות...
אנונימית
חחח מה קשור אבל יש ילדים שבאמת מאוהבים ואובססיבים לבן אדם בגלל האופי שלו וגם לי זה קרה, עזבי סקס.
אני התאהבתי במישהו שהיה לו מלא חצקונים נתקעתי עליו שנתיים
זו ממש לא אהבה
אני באופן כללי אדם שעבר המון עד גיל 16 אני חושבת שעברתי דברים שגם אדם מבוגר לא יכל לעבור , אבל אני מיוחדת ושונה שגדלה במשפחה אלימה(כבר לא)
חולת דיכאון ומאניה דפרסיה
אונס
וכו..
אבל את
בת 13
מה את עשית בחייך שנחשב שעברת הרבה?
ריבים עם חברות?
אני לא חושבת שאהבה בגיל 13 נחשבת אהבה .
מצטערת זו היא דעתי
אנונימית
הוא בן 14
אין מצב שהוא עשה את זה
אני עוד מעט 14 וזה הדבר האחרון שאני חושבת עליו
הוא בטח אמר לך את זה בשביל לעצבן אותך
תקשיבי זה לא רק הם שעושים את זה זה בערך כל האנשים שגדולים מאיתנו.
הם חושבים שזה שהם יותר גדולים נותן להם את הזכות להגיד שאנחנו תינוקים וילדים קטנים שלא מבינים כלום.
הם אפילו לא מנמקים את עצמם כמו שאנחנו עושות.
הם פשוט זורקים דברים ואומרים אתן קטנות ככה זה.
יהב
היינו בני 13
לפני הרבה מאוד זמן
כשאתם הייתם בני 13 אולי זה היה ככה אבל היום יש אנשים בוגרים יותר והאמת אני בטוחה שזה גם היה אצלכם ככה.
אם לא הייתי בוגרת הייתי מקללת אותך ומשתמשמת במילים כמו נשמה כפרע מתוק וכו.
גם לא הייתי מגיבה כמו שאני מגיבה.
זה רק הוכחה למה שאני אומרת.
אני בת 14 ואני אספר לך מה אני עברתי אפילו שהשאלה מכוונת אלייה.
בן דוד שלי היה מטריד אותי שהייתי קטנה,
ילדים השפילו אותי, רציתי להתאבד ואז הבנתי שזאת לא הדרך והתחלתי להשתפר אבל ילדים התחילו לקרוא לי שמנה, הרעבתי את עצמי וקראו לי אנורקסית, אחרי זה היה ילד שהיה מדבר עליי מאחורי הגב כל הזמן "שמנה" זונה" היה מצלם אותי בכיתה ושולח לשכבה אפילו שאמרתי לו להפסיק ופשוט נמאס לי כבר.
התחילו בעיות במשפחה, אמא איימה בגירושים (אבל בסוף לא קרה כלום) אמא שלי מסוכסכת עם שאר המשפחה אז לא מזמינים אותנו לחגים ואני שונאת את פסח וסוכות כי אנחנו אף פעם לא הולכים לחגוג.
הרעבתי את עצמי עוד, התאמנתי יותר, אמרו לי שרזיתי....
אה וחוץ מיזה היה איזה ילד בן 12 (אח של חברה) שהיה מטריד אותי וכשהלכתי לישון אצלה הוא עלה עליי ובעטתי אותו ממני.
אנונימית
גם בן 14 וגם נובמבר לאן התדרדרנו?
כאילו,14 פאקינג 14 כאילו,לפני שנה חגג בר מצווה,מה לשכב כל ילד בן 14 היום נראה ומתנהג פחות בוגר מילד בן 4
חהחה לגמרי בוגרת (:
סוף דיון אהובה
יום נפלא.
אנונימית
איף גיל זה לא רק מספר כשזה מגיע למיטה
למה לשכב בגיל 14 יואוו
מתחרפנת מהדור הזה
אם זה אני מסכימה.
(אני גמרתי את הדיון ממזמן).
ותקשיבי את חייבת לשכוח ממנו.
תנסי להשכיח אותו ממך.
במיוחד שהוא כזה את לא צריכה אותו.
וואטדפאק אני בגיל 14 פחדתי שיהיה לי ציצי גדול מדי ויצחקו עלי
אנונימית
אנונימית שסיפרה על מה שהיא עברה והיא בת 16
מאוד מצטערת שעברת את זה אבל זה שאת גדולה ממנה בשלוש שנים לא אומר שהיא לא יכלה לעבור דברים כאלה.
חסרים מקרי אונס של ילדות בנות 12,11,13?
זה לא רק ריבים עם חברות ואני באמת מצטערת שעברת את זה אבל יש עוד המון שעוברים דברים כאלה גם בגילאים שלנו אז את לא יכולה לזלזל וזה לא תחרות של מי עבר יותר
רק אני משועשעת מהעובדה שכולכם האמנתם לזה?
סתם ילד בן 14 טיפוסי שרוצה לצאת גבר בפני החברים שלו ולגרום ל''אקסית'' לקנא רוב הילדים בגיל הזה אוהבים להתברבר ולהמציא דברים שלא קרו
אנונימית
^^^אנונימית
נודרט
הוא סתם שקרן שעשה את זה, בואי הוא בן 14.. מי תשכב עם ילד? חוץ מזה הוא ממש מסכן שהוא רץ ומספר לכולם ויותר ממסכן שאומר לאקסית שלו, פשוט ילד קטן ומגעיל
כן מה פגעתם ברגשותיי בתור נער לא החלטי לגבי גילו שכנראה עומד על 13

פשוט חוצפה
^סליחה אבל זאת האמת ת'ור אל הרעם, בנו של אודין ..
שואל השאלה:
תקשיבו הסיפור הוא כזה,
אנחנו בני 14 והיינו ביחד חודשיים וחצי ו נפרדנו בגלל שגרנו מאוד רחוק והוא נפרד ממני. ויום אחרי הוא נישק מישהי אחרת ושבועיים אחרי הוא שכב עם מישהי. כבר חודש אנחנו לא ביחד ורק עכשיו גיליתי על הסטוץ שלו וזה מאוד פוגע בי כי אני עדיין אוהבת אותו ואני חושבת ומתגעגעת אליו כל יום.
אנונימית
רציני עכשיו הוא לא אהב אותך תעיפי תזבל האגואיסטי הזה מהחיים שלךך
לגמרי תעיפי אותו לקיבינמט ושישרף בגינהום
שואל השאלה:
הוא כן אהב אותי :(
אני הרגשתי שהוא אהב אותי
אנונימית
^לא חושבת שהגיוני להתגבר על בן אדם שאוהבים כל כך מהר.
אל תחשבי על לחזור עליו כי אם תחזרו כנראה בשבילו זה יהיה סטוץ וכמו שהוא סיפר לך על הילדה שהוא עשה את זה איתה אותו הדבר הוא יספר גם עלייך ועדיף לך שלא ילכלך גם על השם שלך.
מסכימה עם אגם.
גם אם הוא אהב אותך אין שום סיבה שתחזרו.
תנסי לשכוח אותו את לא צריכה אותו.
זה יקח זמן אבל בסוף זה יעבור לך ואת תמצאי משהו יותר טוב.
חן האם זאת את?
אנונימית
מגעיל מצידו
שואל השאלה:
לא קוראים לי חן דבר ראשון .
דבר שני לכל מי שחשב שאני ממציאה את זה / הוא משקר לי אז לא, זה לא שקר זה באמת קרה. הוא בפנימייה עם ילדים מאוד מפוקפקים וכל מיני טיפוסים שמדרדרים אותו ומלא בנות שהן ממש זונות שם ושם כולם שוכבים עם הבנות אז בעצם הגיוני שהוא עשה את
זה . פשוט מןזר לי שאותי הוא אף פעם לא ניסה להשכיב, אפילו לא התקרב לזה. ( דרך אגב זאת הייתה הפעם הראשונה שלו ).
אנונימית
אתם בני 14 !! אין לי בכלל גודל מספיק בשביל לספק מישהי והוא לא יודע בכלל איך לעשות את זה אפילו זה כל כך לא הגיוני מי תיגע בו
אנונימית
אוי נו את רק בת 14 מה את צריכה חבר מה מה מה
אלוהים חכי איזה שנתיים
אנונימית
וואו אני בהלם
אל תרגישי רע הוא אפס
אנונימית